Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŘehák, David
dc.contributor.authorPatrman, David
dc.date.accessioned2022-10-14T07:47:16Z
dc.date.available2022-10-14T07:47:16Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/148762
dc.description.abstractDisertační práce je zaměřena na problematiku hodnocení rizika narušení výkonu kritických prvků silniční dopravní infrastruktury z pohledu influentních subsystémů. Struktura práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické práce je přiblížena řešená problematika, jsou vysvětleny základní pojmy a provedena deskripce dopravní infrastruktury a jejího výkonu. Obsahem praktické části je analýza řešené problematiky a představení hodnocení narušení výkonu kritických prvků silniční dopravní infrastruktury. Analýza je zaměřena na vybrané kritické prvky, influentní subsystémy, vazby mezi influentními a dependentními subsystémy a přístupy k hodnocení kaskádních hrozeb. Stěžejní částí práce je vytvořený hodnotící proces rizika narušení. Ten je určen primárně pro provozovatele prvků silniční dopravní infrastruktury, a slouží k predikci narušení výkonu zájmových prvků vlivem narušení výkonu influentních subsystémů. Užití představené metody je demonstrováno na případové studii reálného prvku.cs
dc.description.abstractThe doctoral thesis is focused on the issue of risk assessment of disruption of road transport infrastructure critical elements from the perspective of influential subsystems. The structure of the work is divided into theoretical and practical part. The theoretical work approaches the issues, explains the basic concepts and describes the transport infrastructure and its performance. The content of the practical part is an analysis of the issues addressed and a presentation of the assessment of performance disruption of road transport infrastructure critical elements. The analysis focuses on selected critical elements, influential subsystems, links between influential and dependent subsystems, and approaches to cascading threat assessment. The main part of the work is the evaluation process of the risk of disruption. It is intended primarily for operators of road transport infrastructure elements, and serves to predict the disruption of the performance of elements of interest due to the disruption of the influential subsystems performance. The use of the presented method is demonstrated on a case study of a real element.en
dc.format.extent4801785 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkritická infrastrukturacs
dc.subjectkritické prvkycs
dc.subjectsilniční dopravacs
dc.subjectnarušení výkonucs
dc.subjectvazbycs
dc.subjectinfluentní subsystémycs
dc.subjectcritical infrastructureen
dc.subjectcritical elementsen
dc.subjectroad transporten
dc.subjectperformance disruptionsen
dc.subjectlinksen
dc.subjectinfluential subsystemsen
dc.titlePredikce narušení výkonu kritických prvků silniční dopravní infrastrukturycs
dc.title.alternativePrediction of performance disruption of critical elements of road transport infrastructureen
dc.typeDisertační prácecs
dc.contributor.refereeFoltin, Pavel
dc.contributor.refereeLoveček, Tomáš
dc.contributor.refereeUrban, Rudolf
dc.date.accepted2022-08-30
dc.thesis.degree-namePh.D.
dc.thesis.degree-levelDoktorský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta bezpečnostního inženýrstvícs
dc.description.department050 - Katedra ochrany obyvatelstvacs
dc.thesis.degree-programPožární ochrana a průmyslová bezpečnost(čtyřleté)cs
dc.thesis.degree-branchPožární ochrana a bezpečnostcs
dc.description.resultvyhovělcs
dc.identifier.senderS2720
dc.identifier.thesisPAT0040_FBI_P3974_3908V009_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam