Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimoník, Petr
dc.contributor.authorKořený, Martin
dc.date.accessioned2022-10-14T07:47:21Z
dc.date.available2022-10-14T07:47:21Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/148767
dc.description.abstractDisertační práce představuje výsledky výzkumu a vývoje hybridní platformy pro fundamentální a empirické modelování a analýzu energetického managementu sdílených elektrických vozidel dle zadaných cílů. Práce v samostatných kapitolách popisuje současný stav problematiky, principy hybridního, fundamentálního a empirického modelování včetně nástrojů pro sběr a analýzu jízdních dat. Unikátnost spočívá ve vytvořených hybridních modelech energetického managementu elektromobilu Estrima Biro jenž je součástí univerzitní carsharingové platformy, s využitím nákladově optimálních parametrizací, v implementaci vlastního cloudového řešení, vlastní datové komunikaci, vlastním záznamníku dat, optimalizované parametrizaci algoritmů strojového učení a vlastním designu jízdního asistenta. Experimentální ověření všech modelů a návrhů bylo provedeno na skutečném elektromobilu v reálném provozu. Dosaženým výsledkům a diskuzi se věnuje dedikovaná kapitola.cs
dc.description.abstractThis dissertation presents the results of research and development of a hybrid platform for fundamental and empirical modelling and analysis of energy management of shared electric vehicles according to the specified objectives. In separate chapters, the thesis describes the current state of the art, the principles of hybrid, fundamental and empirical modelling including tools for driving data acquisition and analysis. The uniqueness lies in the hybrid energy management models developed for the Estrima Biro electric vehicle, which is part of a university carsharing platform, using cost-optimal parameterizations, the implementation of a cloud solution, data communication, data logging, optimized parameterization of machine learning algorithms and design of a driving assistant. Experimental validation of all models and designs was performed on a real electric vehicle in real traffic. A dedicated chapter is devoted to the achieved results and discussion.en
dc.format.extent5377898 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdynamika vozidlacs
dc.subjectDEMcs
dc.subjectdojezdcs
dc.subjectjízdní odporycs
dc.subjectMPC, optimalizacecs
dc.subjectsimulacecs
dc.subjectspotřebacs
dc.subjectVehicle Dynamicsen
dc.subjectDEMen
dc.subjectEV Rangeen
dc.subjectMPCen
dc.subjectOptimizationen
dc.subjectSimulationen
dc.subjectConsumptionen
dc.titleNové prostředky pro predikci a management dojezdu vozidla s elektrickým pohonemcs
dc.title.alternativeNew tools for prediction and management range of an electric vehicleen
dc.typeDisertační prácecs
dc.contributor.refereeMakyš, Pavol
dc.contributor.refereeChlebiš, Petr
dc.contributor.refereeHammerbauer, Jiří
dc.date.accepted2022-09-19
dc.thesis.degree-namePh.D.
dc.thesis.degree-levelDoktorský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department430 - Katedra elektronikycs
dc.thesis.degree-programElektrotechnikacs
dc.thesis.degree-branchElektronikacs
dc.description.resultvyhovělcs
dc.identifier.senderS2724
dc.identifier.thesisKOR112_FEI_P2649_2612V015_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam