Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŘehák, David
dc.contributor.authorKodedová, Klára
dc.date.accessioned2023-06-23T08:43:27Z
dc.date.available2023-06-23T08:43:27Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/150009
dc.description.abstractKodedová, K. 2023. Nástroj pro posuzování resilience železniční infrastruktury. [Diplomová práce]. Ostrava: VŠB – Technická Univerzita Ostrava, Fakulta bezpečnostního inženýrství. 55 s. Diplomová práce se zabývá problematikou hodnocení úrovně resilience u prvků železniční kritické infrastruktury. Práce je rozdělena do třech částí, a to na teoretickou, analytickou a návrhovou. Teoretická část obsahuje obecnou deskripci resilience, železniční infrastruktury a hrozeb. Analytické část se zabývá kompletní analýzou kritických prvku železniční infrastruktury, metod využívaných k hodnocení úrovně resilience a hrozeb působících na železniční infrastrukturu. Stěžejní část diplomové práce je návrhová část, která je rozdělena do dvou fázi. První fáze obsahuje návrh nástroje zaměřeného na hodnocení úrovně resilience u prvku železniční infrastruktury. Následující fáze je zaměřena na aplikaci nástroje na vybraný prvek.cs
dc.description.abstractKodedova, K. 2023. Railway infrastructure resilience assessment tool. [Master thesis]. Ostrava: VŠB – Technical University of Ostrava, Faculty of Safety Engineering. 55 p. The diploma thesis deals with the issue of resilience level assessment of railway critical infrastructure elements. The thesis is organised into the following three parts. The theoretical part contains a general description of resilience, railway infrastructure and threats. The analytical part deals with a complete analysis of critical elements of railway infrastructure, methods used to assess the level of resilience and threats acting on railway infrastructure and potential threats effecting railway infrastructure. The core part of the thesis is the design part which is further divided into two sections. The first section contains the design of a tool aimed at assessing the level of resilience in the railway infrastructure element. The other section is focused on the application of the tool to the selected element.en
dc.format.extent1142509 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectresiliencecs
dc.subjectrezistencecs
dc.subjectrobustnostcs
dc.subjectobnovitelnostcs
dc.subjectkritická infrastrukturacs
dc.subjectželezniční infrastrukturacs
dc.subjectresilienceen
dc.subjectresistanceen
dc.subjectrobustnessen
dc.subjectrecoverabilityen
dc.subjectcritical infrastructureen
dc.subjectrailway infrastructureen
dc.titleNástroj pro posuzování resilience železniční infrastrukturycs
dc.title.alternativeRailway infrastructure resilience assessment toolen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHromada, Martin
dc.date.accepted2023-05-30
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta bezpečnostního inženýrstvícs
dc.description.department050 - Katedra ochrany obyvatelstvacs
dc.thesis.degree-programBezpečnostní plánovánícs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2720
dc.identifier.thesisKOD0026_FBI_N1032A020001_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam