dc.contributor.advisor | Fasuga, Radoslav | |
dc.contributor.author | Minařík, Jakub | |
dc.date.accessioned | 2023-06-23T08:45:03Z | |
dc.date.available | 2023-06-23T08:45:03Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/150239 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se dotkne analýzy deskových her, jejich prvků a mechanik. Dále je převážně zaměřená na 3D modely, problematiku modelování a následný 3D tisk herních komponent. Rozebírají se v ní další způsoby výroby herních komponent. Následně pak použitelnost 3D tisku při tvorbě herních komponent a metody tisku těchto komponent. Poté i praktické provedení herních komponent od návrhu až po výsledný vytištěný produkt. Následně práce popisuje generování grafického obsahu pro podklady modelové deskové hry na základě těchto komponent | cs |
dc.description.abstract | This bachelor thesis deals with analysis of hybrid board games, their individual elements and mechanics. Further it focuses on 3D models, problematics of modeling and subsequent print of 3D game components. Also another ways of producing game components are mentioned. Use of 3D print in making game components is discussed in it with methods of printing those components. Then is described whole process from draft to final printed product. After that there is explained how to generate graphics design from those created models for purpose of model board game | en |
dc.format.extent | 21388893 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | 3D tisk | cs |
dc.subject | modelování | cs |
dc.subject | hybridní desková hra | cs |
dc.subject | grafický design | cs |
dc.subject | vykreslování | cs |
dc.subject | vizualizace | cs |
dc.subject | 3D printing | en |
dc.subject | modeling | en |
dc.subject | hybrid board game | en |
dc.subject | graphic design | en |
dc.subject | rendering | en |
dc.subject | visualization | en |
dc.title | Tvorba 3D herních komponent hybridní deskové hry | cs |
dc.title.alternative | Creation of 3D Game Components of a Hybrid Board Game | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Sokol, Vladimír | |
dc.date.accepted | 2023-05-30 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Informatika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | |
dc.identifier.thesis | MIN0124_FEI_B0613A140014_2023 | |
dc.rights.access | openAccess | |