Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMrověc, Tomáš
dc.contributor.authorMichenka, Matyáš
dc.date.accessioned2023-06-23T08:45:45Z
dc.date.available2023-06-23T08:45:45Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/150326
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá implementací reálného elektrického servořízení a řídící jednotky sloupku řízení do simulačního modelu vozidla. V úvodu práce je vytvořena teoretická rešerše se zaměřením na konstrukční řešení elektrických servořízení pro osobní vozidla. Ve druhé části jsou analyzovány zprávy a signály, které vybrané řídící jednotky odesílají nebo přijímají a vazby vybraných komponent na ostatní systémy vozidla. Třetí kapitola se věnuje vytvoření mechanické konstrukce, která slouží pro umístění vybraných komponent. Následně je popsáno přizpůsobení ostatních systémů v simulačním modelu s ohledem na vazby k implementaci reálných komponent. Pátá kapitola popisuje vytvoření simulačních modelů řídících jednotek sloupku řízení a elektrického posilovače řízení. Diplomant následně provedl experimentální ověření funkčnosti systému v rámci své práce a prezentuje dosažené výsledky.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the implementation of a real electrical power steering and steering column control unit into a vehicle simulation model. The thesis starts with a theoretical investigation focusing on the design of electric power steering systems for passenger vehicles. In the second part, the messages and signals sent or received by the selected control units and the links of the selected components to other vehicle systems are analyzed. The third chapter deals with the creation of the mechanical stand that is used for the placement of the selected components. Subsequently, the adaptation of the other systems in the simulation model with respect to the links to the implementation of the real components is described. The fifth chapter describes the creation of simulation models of the steering column and electric power steering control units. The graduate student then performed experimental verification of the system functionality within his thesis and presents the results obtained.en
dc.format.extent3259107 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectCAN zprávacs
dc.subjectEPScs
dc.subjectpáčky pod volantemcs
dc.subjectposilovač řízenícs
dc.subjectřídící jednotkacs
dc.subjectsimulacecs
dc.subjectsimulační modelcs
dc.subjectsloupek řízenícs
dc.subjectCAN messageen
dc.subjectcontrol uniten
dc.subjectEPSen
dc.subjectpower steeringen
dc.subjectsimulationen
dc.subjectsimulation modelen
dc.subjectsteering columnen
dc.subjectsteering leversen
dc.titleImplementace reálného elektrického servořízení a ŘJ sloupku řízení do simulačního modelu vozidlacs
dc.title.alternativeImplementation of Electric Power Steering and Steering Column Steering into the Vehicle Simulation Modelen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHarach, Tomáš
dc.date.accepted2023-05-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department430 - Katedra elektronikycs
dc.thesis.degree-programAutomobilové elektronické systémycs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724
dc.identifier.thesisMIC0377_FEI_N0716A060001_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam