dc.contributor.advisor | Štolfa, Jakub | |
dc.contributor.author | Filek, Radek | |
dc.date.accessioned | 2023-06-23T08:45:52Z | |
dc.date.available | 2023-06-23T08:45:52Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/150349 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá vývojem systémů z pohledu funkční bezpečnosti. V první kapitole je popsán vývoj automobilových elektronických systémů podle Automotive SPICE a Funkční bezpečnosti. Následně jsou rozebrány jednotlivé části ISO26262 jak na úrovni systému, tak na úrovni HW, SW či managementu. Další kapitola se zabývá přednímu světelnému systému. Třetí kapitola se věnuje návrhu systému v rámci světelné techniky. Následující kapitola se věnuje vytvoření HARA, bezpečnostních cílů a stanovení Safe State. V kapitole pět je popsána architektura systému z pohledu funkční bezpečnosti. A v dalších kapitolách jsou provedeny na systému a architektuře další safety analýzy a vytvoření dalších požadavků na vyvíjený systém. | cs |
dc.description.abstract | The thesis describes the development of systems from the perspective of functional safety. The first chapter describes the development of automotive electronic systems according to Automotive SPICE and Functional Safety. Then the different parts of ISO26262 are explained at the system level as well as at the HW, SW or management level. The next chapter deals with the headlight system. The third chapter focuses on system design within lighting technology. The next chapter describes the creation of HARA, safety objectives and the establishment of Safe State. Chapter five describes the system architecture from a functional safety perspective. And in the following chapters, further safety analyses are performed on the system and architecture to create additional requirements for the system under development. | en |
dc.format.extent | 10795466 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Analýza | cs |
dc.subject | ASIL | cs |
dc.subject | Automotive | cs |
dc.subject | D-FMEA | cs |
dc.subject | FDA | cs |
dc.subject | FTA | cs |
dc.subject | HAZOP | cs |
dc.subject | Přední světlomety | cs |
dc.subject | QM | cs |
dc.subject | Analysis | en |
dc.subject | ASIL | en |
dc.subject | Automotive | en |
dc.subject | D-FMEA | en |
dc.subject | FDA | en |
dc.subject | FTA | en |
dc.subject | HAZOP | en |
dc.subject | Headlights | en |
dc.subject | QM | en |
dc.title | Návrh prototypu automotive systému s ohledem na ISO26262 | cs |
dc.title.alternative | Design of System Prototype Using ISO26262 | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Šimoník, Petr | |
dc.date.accepted | 2023-05-29 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 430 - Katedra elektroniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Automobilové elektronické systémy | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | |
dc.identifier.thesis | FIL0139_FEI_N0716A060001_2023 | |
dc.rights.access | openAccess | |