dc.contributor.advisor | Kot, Martin | |
dc.contributor.author | Margaretis, Jiří | |
dc.date.accessioned | 2023-06-23T08:45:59Z | |
dc.date.available | 2023-06-23T08:45:59Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/150379 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce popisuje provedení osobní odborné praxe v českém herním studiu Perun Creative. Autor se zaměřil na přispění v oblasti herních mechanismů a systémů pro nový projekt, který zatím nebyl oficiálně oznámen. Spolu s dalšími pěti programátory tvořil šestičlenný tým, kde hlavním nástrojem pro vývoj byl herní engine Unreal Engine 5. Práce zahrnuje popis společnosti, zařazení do pracovního procesu, používaných nástrojů a technologií, zadání úkolů a popis jejich řešení. | cs |
dc.description.abstract | This bachelor thesis describes a personal professional practice in the Czech game studio Perun Creative. The author focused on contributing in the area of game mechanisms and systems for a new project that has not yet been officially announced. Together with five other programmers, he formed a team of six, where the main tool for development was the game engine Unreal Engine 5. The thesis includes a description of the company, the workflow, the tools and technologies used, the tasks assigned and a description of their solutions. | en |
dc.format.extent | 13671989 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Perun Creative | cs |
dc.subject | Unreal Engine | cs |
dc.subject | C++ | cs |
dc.subject | Blueprint skriptování | cs |
dc.subject | vývoj her | cs |
dc.subject | Perun Creative | en |
dc.subject | Unreal Engine | en |
dc.subject | C++ | en |
dc.subject | Blueprint scripting | en |
dc.subject | game development | en |
dc.title | Absolvování individuální odborné praxe | cs |
dc.title.alternative | Individual Professional Practice in the Company | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.date.accepted | 2023-05-29 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | cs |
dc.contributor.consultant | Šumšala, František | |
dc.thesis.degree-program | Informatika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | |
dc.identifier.thesis | MAR0742_FEI_B0613A140014_2023 | |
dc.rights.access | openAccess | |