Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBesta, Petr
dc.contributor.authorKišac, Josef
dc.date.accessioned2023-06-23T08:46:28Z
dc.date.available2023-06-23T08:46:28Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/150483
dc.description.abstractÚspěšná adaptace zaměstnanců by měla být jedním z hlavních cílů každé organizace, která má zájem udržet si nově přijaté zaměstnance a zároveň je chce připravit na pracovní náplň, jejíž plnění od nich očekávají. Tato diplomová práce se věnuje právě tématu adaptace zaměstnanců, a to v útvaru komunikace se zákazníky. První část diplomové práce se věnuje teoretickým východiskům adaptace zaměstnanců, řízení lidských zdrojů se zaměřením na adaptaci, průběžného hodnocení a odměňování a také způsobu získávání informací potřebných pro výzkum. Druhá, praktická část, se zaměřuje na řešení analýzy pracovního místa v útvaru komunikace se zákazníky a celkové adaptace pro tuto pozici. V závěru práce jsou zhodnoceny výsledky analýzy a představeny konkrétní návrhy, které by měly zlepšit adaptační proces pro danou pozici.cs
dc.description.abstractThe successful adaptation of employees should be one of the main goals of any organization that is interested in retaining newly hired employees and at the same time wants to prepare them for the work they expect from them. This diploma thesis is devoted to the topic of adaptation of employees, namely in the department of communication with customers. The first part of the thesis is devoted to the theoretical starting points of employee adaptation, human resource management with a focus on adaptation, ongoing evaluation and remuneration, as well as the method of obtaining information needed for research. The second, practical part, focuses on solving the job analysis in the customer communication department and overall adaptation for this position. At the end of the thesis, the results of the analysis are evaluated and specific proposals are presented that should improve the adaptation process for the given position.en
dc.format.extent1185820 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAdaptacecs
dc.subjectanalýza procesucs
dc.subjectodměňovánícs
dc.subjectadaptační pláncs
dc.subjectřízené rozhovorycs
dc.subjectAdaptationen
dc.subjectprocess analysisen
dc.subjectremunerationen
dc.subjectadaptation planen
dc.subjectguided interviewsen
dc.titlePlán adaptace zaměstnanců útvaru komunikace se zákazníkycs
dc.title.alternativeAdaptation Plan for Employees of a Customer Communication Departmenten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeLampa, Martin
dc.date.accepted2023-05-31
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta materiálově-technologickács
dc.description.department654 - Katedra řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-programManagement kvality a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736
dc.identifier.thesisKIS0047_FMT_N0413A270002_S02_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam