Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlaus, Pavel
dc.contributor.authorMušal, Petr
dc.date.accessioned2023-06-23T08:46:31Z
dc.date.available2023-06-23T08:46:31Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/150497
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá návrhem zástavby 360° kamerového systému do prototypového vozidla vyvíjeného na Fakultě materiálově-technologické. Zástavba se odvíjí především od komponentů, které jsou součástí poskytnutého kamerového systému určeného k instalaci do prototypového elektromobilu. Úvodní část práce shrnuje historický vývoj bezpečnostních prvků vozidel až po současný stav běžně používaných bezpečnostních technologií. Druhá kapitola se zabývá rozdělením a popisem jednotlivých bezpečnostních prvků ze skupiny aktivní a pasivní bezpečnosti. Třetí část věnuje pozornost kamerovým systémům, které můžeme ve vozidlech najít a poukazuje také na trendy poslední doby. Ve čtvrté a páté kapitole se práce zaměřuje na samotný návrh, instalaci a zprovoznění dodaného kamerového systému na modelu vozidla SC Titan. Na závěr je kamerový systém zkalibrován, vyzkoušen a zhodnocen jeho vliv na bezpečnost prototypového vozidla.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the design of a 360° camera system for a prototype vehicle developed at Faculty of Material science and Technology. The construction is mainly based on the components that are part of the provided camera system to be installed in the prototype electric vehicle. The introductory part of this thesis starts with summarizing the evolution of the vehicles' safety features from the past to the current state of safety and the safety technologies used. The second chapter deals with the division and description of the different safety features from the group of active and passive safety. The third part focuses on the camera systems that could be found in vehicles and shows the latest trends. In the fourth and fifth chapters, the thesis focuses on the actual design, installation, and running the supplied camera system on the SC Titan vehicle model. Finally, the camera system is calibrated, tested and its effect on the safety of the prototype vehicle is summarized.en
dc.format.extent5758482 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKamerycs
dc.subjectkamerový systémcs
dc.subjectbezpečnostní prvky automobilucs
dc.subjectpasivní bezpečnostcs
dc.subjectCamerasen
dc.subjectcamera systemsen
dc.subjectvehicle safety featuresen
dc.subjectpassive safetyen
dc.titleZvýšení bezpečnosti u prototypu vozidla pomocí zástavby kamerového systémucs
dc.title.alternativeIncreasing the safety of the vehicle prototype by installing a camera systemen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePawlenka, Tomáš
dc.date.accepted2023-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta materiálově-technologickács
dc.description.department632 - Katedra materiálů a technologií pro automobilycs
dc.thesis.degree-programMateriály a technologie pro automobilový průmyslcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736
dc.identifier.thesisMUS0119_FMT_B0715A270007_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam