Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMalý, Tomáš
dc.contributor.authorKręželok, Bogdan
dc.date.accessioned2023-06-23T08:47:00Z
dc.date.available2023-06-23T08:47:00Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/150600
dc.description.abstractKRĘŽELOK, Bogdan. Rekonstrukce železniční stanice Libina. Ostrava, 2023. Bakalářská práce. Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Vedoucí práce Ing. Tomáš Malý. Cílem bakalářské práce je rekonstrukce železniční stanice Libina. Jedná se především o rekonstrukci nástupišť, které nesplňují bezpečnostní parametry a nevyhovují dle platných norem, předpisů a trendům dnešní doby. Následně práce projednává rekonstrukci železničního spodku i svršku. Návrh rekonstrukce je řešen celkem ve třech návrhových variantách dopravních schémat. Jednotlivé návrhové varianty se liší svým technickým provedením, jako jsou odlišné typy nástupišť a podobně. Každá návrhová varianta je popsaná v každé samotné kapitole. Práce je rozdělená do pěti části, zahrnující popis a dokumentaci stávajícího stavu, následně jednotlivé varianty návrhu a závěr, kde byla vybrána jedna návrhová varianta, která je v souladu s českými technickými normami a předpisy.cs
dc.description.abstractKRĘŽELOK, Bogdan. Reconstruction of the Railway Libina. Ostrava, 2023. Bachelor thesis. VSB - Technical University of Ostrava. Thesis supervisor Ing. Tomáš Malý. The aim of the bachelor thesis is the reconstruction of the Libina railway station. This is primarily the reconstruction of platforms that do not meet safety parameters and do not comply with current standards, regulations and trends. The thesis discusses the reconstruction of the railway superstructure and substructure. The reconstruction proposal is solved in a total of three design variants of traffic schemes. The variants differ in their technical design, such as different types of platforms. Each variant is described in each chapter. The work is divided into five parts, including a description and documentation of the current state of the station, individual design of the variants and a conclusion, where one design variant was subsequently selected, which is in accordance with Czech technical standards and regulations.en
dc.format.extent5203554 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectrekonstrukcecs
dc.subjectželezniční svršekcs
dc.subjectželezniční spodekcs
dc.subjectkusá kolejcs
dc.subjectosa kolejecs
dc.subjectželezniční stanicecs
dc.subjectnástupištěcs
dc.subjectvýhybkacs
dc.subjectnávěstcs
dc.subjectcentrální přechod přes kolejecs
dc.subjectodvodněnícs
dc.subjectreconstructionen
dc.subjectrailway superstructureen
dc.subjectrailway substructureen
dc.subjectdead-end tracken
dc.subjectcentre line of the tracken
dc.subjectrailway stationen
dc.subjectplatformen
dc.subjectrailroad switchen
dc.subjectsignalen
dc.subjectrailway level crossingen
dc.subjectdrainageen
dc.titleRekonstrukce železniční stanice Libinacs
dc.title.alternativeReconstruction of the Railway Station Libinaen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŠobr, Michal
dc.date.accepted2023-05-31
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.department227 - Katedra dopravního stavitelstvícs
dc.thesis.degree-programStavební inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní stavbycs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2712
dc.identifier.thesisKRE0332_FAST_B3607_3647R020_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam