Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHrubešová, Eva
dc.contributor.authorŠabatková, Barbora
dc.date.accessioned2023-06-23T08:48:16Z
dc.date.available2023-06-23T08:48:16Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/150746
dc.description.abstractBc. ŠABATKOVÁ, Barbora. Sanace nestabilního násypu na železniční trati “Karlovy Vary hl.n. – Karlovy Vary – Dvory“, v km 186,400 – 187,100. Diplomová práce. Ostrava: VŠB – Technická univerzita Ostrava, Fakulta stavební, Katedra geotechniky a podzemního stavitelství, 2022. 97 stran. Tato diplomová práce se zabývá sanací nestabilního násypu na železniční trati v Karlových Varech v km 186,400- 187,100. Hlavním cílem diplomové práce je najít vhodné sanační opatření nestabilního násypu pomocí numerického modelování. První část diplomové práce se zabývá charakteristikou lokality, inženýrskogeologickými a hydrogeologickými podmínkami lokality, problematikou násypového tělesa, výstavby a monitoringu. V druhé části diplomové práce je rozebrané vhodné sanační opatření nestabilního násypu a následné vymodelování pomocí numerického modelování v softwaru Plaxis 2D, pomocí metody konečných prvků. V záběru jsou vyobrazeny výsledky numerického modelování, porovnání sanačních opatření a vyhodnocení nejlepšího řešení.cs
dc.description.abstractBc. ŠABATKOVÁ, Barbora. Unstable embankment stabilization on the railway line “Karlovy Vary hl.n. – Karlovy Vary – Dvory“, v km 186,400 – 187,100. Ostrava: VŠB – Technical University of Ostrava, Faculty of Civil Engineering, Department of Geotechnics and Underground Construction, 2022. 97 pages. This thesis deals with the remediation of an unstable embankment on the railway line in Karlovy Vary at km 186,400-187,100. The main goal of the thesis is to find a suitable stabilization measure for an unstable embankment using numerical modeling. The first part of the thesis deals with the characteristics of the locality, the engineering geological and hydrogeological conditions of the locality, the issue of embankment, construction and monitoring. In the second part of the diploma thesis, the appropriate remedial measure of an unstable embankment and the subsequent modeling using numerical modeling in Plaxis 2D software, using the finite element method, are discussed. The footage shows the results of numerical modeling, comparison of remedial measures and evaluation of the best solution.en
dc.format.extent7164064 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectZemní tělesocs
dc.subjectnásypcs
dc.subjectPlaxis 2Dcs
dc.subjectkonsolidacecs
dc.subjectsanace cs
dc.subjectGround bodyen
dc.subjectembankmenten
dc.subjectPlaxis 2Den
dc.subjectconsolidationen
dc.subjectstabilizationen
dc.titleSanace nestabilního náspu na železniční trati " Karlovy Vary hl.n. - Karlovy Vary - Dvory" v km 186,400 - 187,10cs
dc.title.alternativeUnstable embankment stabilization on the railway line "Karlovy Vary main station- Karlovy Vary-Dvory", km 186,400 - 187,10en
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMajerčík, Milan
dc.date.accepted2023-01-10
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.department224 - Katedra geotechniky a podzemního stavitelstvícs
dc.thesis.degree-programStavební inženýrství - Geotechnika a podzemní stavitelstvícs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2712
dc.identifier.thesisSAB0059_FAST_N0732A260005_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam