Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKřivda, Vladislav
dc.contributor.authorMatějka, Jan
dc.date.accessioned2023-06-23T08:48:22Z
dc.date.available2023-06-23T08:48:22Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/150767
dc.description.abstractPředmětem této bakalářské práce je úprava křižovatky silnic I/58 a III/4806 u obce Petřvald. V první části je provedena analýza nehodovosti a konfliktních situací. Součástí práce je dopravní průzkum, z něhož je určena padesátirázová intenzita dopravy a prognóza intenzity dopravy pro výhledový rok 2042. Stávající stav je kapacitně posouzen pro stávající a výhledové intenzity. Jsou navrženy dvě varianty úprav, a to přestavba na okružní křižovatku a doplnění stávající průsečné křižovatky odbočovacími pruhy pro odbočení vlevo a vpravo. Následně jsou obě nově navržené varianty kapacitně posouzeny jak pro výhledové intenzity, tak z hlediska průjezdnosti a rozhledových poměrů. Pro stávající stav a nově navržené varianty jsou v programu PTV VISSIM vytvořeny simulační modely. V závěru práce je pomocí multikriteriálního hodnocení vybrána nejvhodnější varianta. Cílem práce je navrhnout řešení, které povede ke zvýšení plynulosti a bezpečnosti provozu.cs
dc.description.abstractThe subject of this bachelor thesis is the modification of the intersection of roads I/58 and III/4806 at the village of Petřvald. In the first part, an analysis of accidents and conflict situations is carried out. The work includes a traffic survey to determine 50-impact traffic intensity and traffic intensity prognosis for the prospective year 2042. The status quo is assessed at capacity for existing and prospective intensities. Two variations of the modifications are proposed, namely the conversion to a circular junction and the addition of the existing intersection by turning lanes for left and right turns. Subsequently, both newly proposed options are assessed in terms of traffic capacity and viewing conditions. Simulation models are created in PTV VISSIM program for the status quo and newly designed variants. At the end of the work, the most suitable option is selected using a multi-criteria assessment. The aim of the work is to propose a solution that will lead to increased traffic fluency and safety.en
dc.format.extent4766259 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdopravní průzkumcs
dc.subjectpadesátirázová intenzita dopravycs
dc.subjectprognóza intenzity dopravycs
dc.subjectdopravní nehodovostcs
dc.subjectkonfliktní situacecs
dc.subjectkapacita křižovatkycs
dc.subjecttraffic surveyen
dc.subject50-impact traffic intensityen
dc.subjecttraffic intensity prognosisen
dc.subjecttraffic accident rateen
dc.subjectconflict situationen
dc.subjectintersection capacityen
dc.titleKřižovatka silnic I/58 a III/4806 u obce Petřvaldcs
dc.title.alternativeIntersection of Roads I/58 and III/4806 near Petrvalden
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePetrů, Jan
dc.date.accepted2023-05-30
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.department227 - Katedra dopravního stavitelstvícs
dc.thesis.degree-programStavební inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní stavbycs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2712
dc.identifier.thesisMAT0422_FAST_B0732A260001_S01_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam