dc.contributor.advisor | Famfulík, Jan | |
dc.contributor.author | Jandásek, Vojtěch | |
dc.date.accessioned | 2023-06-23T08:48:33Z | |
dc.date.available | 2023-06-23T08:48:33Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/150787 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá návrhem prostorového uspořádání lůžkového vozu, který splňuje požadavky evropské legislativy a dále parametry zadanými firmou Škoda Transportation, a. s. Na začátku práce je provedena rešerše současných řešení lůžkových vozů provozovaných v Evropě, poté následuje přehled evropských legislativních požadavků na lůžkové vozy, samotný variantní návrh prostorového uspořádání lůžkového vozu, jehož součástí je také výpočet obrysu vozidla, a dále analytický pevnostní výpočet uchycení bateriové skříně ke skříni vozidla. Výsledkem práce jsou 3 varianty uspořádání interiéru, z nichž jedna je zpracována detailně, je pro ni navrženo celkové uspořádání komponent a rovněž vytvořen typový výkres, který je přiložen k této práci. | cs |
dc.description.abstract | This master’s thesis is about sleeping car layout design that meets requirements of European legislation and parameters set by Škoda Transportation, a. s. At the beginning of the thesis, a search of current solutions of sleeping cars operated in Europe is made, followed by an overview of European legislative requirements for sleeping cars, the variant sleeping car layout design itself, which also includes calculation of rolling stock gauge, and then an analytical strength calculation of the attachment of the battery box to the vehicle body. The outcome of this thesis is 3 variants of the interior layout, one of which is processed in detail, the overall layout of components is designed and drawing of whole sleeping car is also created, which is attached to this work. | en |
dc.format.extent | 3926883 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | lůžkový vůz | cs |
dc.subject | obrys vozidla | cs |
dc.subject | redukce | cs |
dc.subject | interiér | cs |
dc.subject | šroubový spoj | cs |
dc.subject | sleeping car | en |
dc.subject | rolling stock gauge | en |
dc.subject | reduction | en |
dc.subject | interior | en |
dc.subject | bolted joint | en |
dc.title | Návrh prostorového uspořádání lůžkového vozu | cs |
dc.title.alternative | Sleeping Ccar Layout Design | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Kundrata, Miroslav | |
dc.date.accepted | 2023-06-06 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.contributor.consultant | Kundrata, Miroslav | |
dc.thesis.degree-program | Dopravní systémy a technika | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | |
dc.identifier.thesis | JAN0719_FS_N1041A040002_S02_2023 | |
dc.rights.access | openAccess | |