Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGraf, Vojtěch
dc.contributor.authorLinhart, Ondřej
dc.date.accessioned2023-06-23T08:48:47Z
dc.date.available2023-06-23T08:48:47Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/150848
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá elektromobilitou v letecké dopravě. Konkrétně naplánováním rozmístění infrastruktury rychlonabíjecích elektrostanic. V teoretické části popisuje využití elektromobility v letecké dopravě společně s výhodami, nevýhodami a její budoucností. Dále práce charakterizuje konkrétní typ letounu Pipistrel Velis Electro, pro který se daná síť stanic vytváří. Teoretickou část uzavírá úvod do lineárního programování, kde práce popisuje základní pojmy. V praktické části se práce zaměřuje na tvorbu matematického modelu, jehož výstupem bude plán rozmístění rychlonabíjecích elektrostanic. Základem navrženého modelu je model Dmax pokrývací úlohy. Navržené řešení bude následně experimentálně ověřeno na konkrétní úloze v optimalizačním software Xpress-IVE.cs
dc.description.abstractThe bachelor's thesis deals with electromobility in air transport. Specifically, by planning the deployment of the infrastructure of fast charging power stations. In the theoretical part, it describes the use of electromobility in air transport together with its advantages, disadvantages and its future. Furthermore, the work characterizes the specific type of aircraft Pipistrel Velis Electro, for which the given network of stations is created. The theoretical part concludes with an introduction to linear programming, where the thesis describes basic concepts. In the practical part, the thesis focuses on the creation of a mathematical model, the output of which will be a plan for the layout of fast-charging power stations. The basis of the proposed model is the Dmax model covering tasks. The proposed solution will then be experimentally verified on a specific task in the Xpress-IVE optimization software.en
dc.format.extent2778164 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectElektromobilitacs
dc.subjectElektrická letadlacs
dc.subjectLineární programovánícs
dc.subjectElectromobilityen
dc.subjectElectric aircraften
dc.subjectLinear programmingen
dc.titleNávrh rozmístění rychlonabíjejících stanic pro vybraný typ letounucs
dc.title.alternativeDesign of fast Charging Stations Allocation for Selected Type of Aircraften
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeDorda, Michal
dc.date.accepted2023-06-07
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department342 - Institut dopravycs
dc.thesis.degree-programTechnologie letecké dopravycs
dc.thesis.degree-branchTechnologie provozu letecké technikycs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2723
dc.identifier.thesisLIN0106_FS_B3712_3708R037_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam