Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPoruba, Zdeněk
dc.contributor.authorKušnír, Ondřej
dc.date.accessioned2023-06-23T08:49:07Z
dc.date.available2023-06-23T08:49:07Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/150932
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou průmyslových dopravníků s určením především pro automobilový průmysl. Na základě dodaných informací a podkladů ze společnosti Fapros družstvo byla vytipována konstrukční řešení, která tato firma potřebuje optimalizovat a lépe znát jejich napěťově-deformační chování a únosnost. Úvodem práce je teoretické rozebrání používaných typů dopravníků, popis jejich výhod a záporů s postupným členěním směrem k podvěsnému dopravníku typu EHB a vozíku určenému pro tento dopravník. K podvěsným dopravníkům byly uvedeny nejpoužívanější spojovací a konstrukční prvky, na které poté praktická část práce navazuje. Cílem bylo vypracovat praktickou část na základě reálných výkresových podkladů dané zakázky pro Škoda Auto a.s., ale i provést dané výpočty tak, aby bylo možné z nich získané znalosti používat v dalších projektech zadavatele práce. Výsledkem práce je analýza spojovacího třmene, MTH spoje a havarijního stavu pojezdového vozíku s možností výsledné poznatky replikovat do budoucích projektů.cs
dc.description.abstractThe master´s thesis deals with the issue of industrial conveyors intended mainly for the automotive industry. Based on the information and documents provided by the Fapros company, the design solutions that this company needs to optimize and better understand their stress-strain behavior and load capacity were selected. The thesis starts with a theoretical discussion of the types of conveyors used, describing their advantages and disadvantages, with a gradual breakdown towards the EHB type overhead conveyor and the trolley designed for this conveyor. The most common connecting and construction elements of the overhead conveyors were presented, which are then followed by the practical part of the work. The aim was to prepare the practical part on the basis of real drawings of the given task for Škoda Auto a.s., but to perform the given calculations so that the knowledge gained from them could be used in other projects of the client. The result of the work is the analysis of the connecting rod, MTH coupling and the breakdown condition of the carriage gear with the possibility of replicating the resulting knowledge in future projects.en
dc.format.extent7994055 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMKPcs
dc.subjectstatikacs
dc.subjectdynamikacs
dc.subjectpevnostní kontrolacs
dc.subjectdopravníkcs
dc.subjectdráhacs
dc.subjectEHB vozíkcs
dc.subjectFEMen
dc.subjectstaticen
dc.subjectdynamicen
dc.subjectstrength analysisen
dc.subjectconveyoren
dc.subjecttracken
dc.subjectEHB carriage assemblyen
dc.titleStatická a dynamická analýza sestavy vozíku a pojezdové dráhy EHB dopravníkucs
dc.title.alternativeStatic and Dynamic Analysis of Carriage Assembly and Track of the EHB conveyoren
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeCienciala, Jakub
dc.date.accepted2023-06-05
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department330 - Katedra aplikované mechanikycs
dc.thesis.degree-programAplikovaná mechanikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2723
dc.identifier.thesisKUS0055_FS_N0715A270033_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam