Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNečas, Libor
dc.contributor.authorSkokan, Lukáš
dc.date.accessioned2023-06-23T08:49:26Z
dc.date.available2023-06-23T08:49:26Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/151015
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na vypracování strategie, pro vstup na zahraniční trhy s vybraným produktem firmy EBZ elektro s.r.o., která se specializuje na výrobu zařízení do prostor s nebezpečím výbuchu. Práce je rozdělena do několika částí. V první, teoretické části, jsou představeny použité analýzy a strategie. Druhá část se soustředí na komplexní charakteristiku společnosti. Třetí část práce se podrobně zabývá analýzou možností vstupu na dané trhy, které mohou ovlivnit úspěšný vstup. Na základě těchto analýz jsou následně vybrány vhodné trhy pro expanzi. Ve čtvrté části je pro každý z těchto trhů navržena strategie úspěšného vstupu na zahraniční trh. V závěrečné kapitole diplomové práce jsou identifikována potenciální rizika spojená se vstupem na vybrané trhy, spolu s návrhem jejich eliminace.cs
dc.description.abstractThis master's thesis focuses on developing a strategy for entering foreign markets with a selected product of the company EBZ elektro s.r.o., which specializes in the production of equipment for explosion-hazardous areas. The thesis is divided into several parts. In the first, theoretical part, the applied analyses and strategies are introduced. The second part focuses on the complex characteristics of the company. The third part of the thesis deals in detail with the analysis of the entry options in the given markets, which can influence a successful entry. Based on these analyses, suitable markets for expansion are subsequently selected. In the fourth part, a successful entry strategy is proposed for each of these markets. The final chapter of the thesis identifies the potential risks associated with entry into the selected markets, along with a proposal for their elimination.en
dc.format.extent1861231 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectcharakteristikacs
dc.subjectrizikacs
dc.subjectproduktcs
dc.subjectanalysisen
dc.subjectstrategyen
dc.subjectcharacteristicsen
dc.subjectrisksen
dc.subjectproducten
dc.titleStrategie uvedení vybraného produktu na zahraniční trhcs
dc.title.alternativeStrategy of Launching of a Selected Product on the Foreign Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBerky, Zdeněk
dc.date.accepted2023-06-05
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department345 - Katedra mechanické technologiecs
dc.thesis.degree-programPrůmyslové inženýrstvícs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2723
dc.identifier.thesisSKO0022_FS_N0715A270008_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam