Show simple item record

dc.contributor.advisorLaštůvková, Markéta
dc.contributor.authorSichrovský, Jakub
dc.date.accessioned2023-06-23T08:50:34Z
dc.date.available2023-06-23T08:50:34Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/151298
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce je ekonomické zhodnocení nového zákazníka pro společnost ORLEN Unipetrol Doprava s.r.o. ve vybraném roce 2022. První, teoretická část, je zaměřena na základní popis řízení vztahů se zákazníky a hodnoty zákazníka včetně jeho posouzení. Druhá, teoretická část, předkládá stručné seznámení s vybranou společností. Třetí část práce je praktická, ve které jsou provedeny výpočty pro zjištění ziskovosti a obratu, jejich porovnání dle ABC analýzy a celoživotní hodnoty zákazníka. Následně jsou shrnuty využité metody a popsána doporučení, jimiž se bude moci společnost v budoucnu inspirovat, popřípadě je využít. V poslední, závěrečné části, jsou shrnuty výsledky analýz hodnocení nového zákazníka společnosti.cs
dc.description.abstractThe subject of the diploma thesis is the economic evaluation of a new customer for the company ORLEN Unipetrol Doprava s.r.o. in the selected year 2022. The first, theoretical part is focused on the basic description of customer relationship management and customer value, including its assessment. The second, theoretical part presents a brief introduction to the selected company. The third part of the work is practical, in which calculations are made to determine profitability and turnover, their comparison according to ABC analysis and customer lifetime value. Subsequently, the methods used are summarized and recommendations are described, on the basis of which the company will be able to be inspired in the future, or use them if necessary. In the last, concluding part, the results of the analysis of the evaluation of the company's new customer are summarized.en
dc.format.extent2729882 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectORLEN Unipetrol Doprava s.r.o., B2B, ekonomické zhodnocení, řízení vztahů se zákazníky, analýza ziskovosti zákazníků, celoživotní hodnota zákazníka, ABC analýza.cs
dc.subjectORLEN Unipetrol Doprava s.r.o., B2B, economic evaluation, customer relationship management, customer profitability analysis, customer lifetime value, ABC analysis.en
dc.titleEkonomické zhodnocení nového zákazníka pro vybranou společnostcs
dc.title.alternativeEconomic Evaluation of a New Customer for a Selected Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKukuča, Milan
dc.date.accepted2023-05-22
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.department545 - Katedra ekonomiky a systémů řízenícs
dc.contributor.consultantStejskal, Jan
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735
dc.identifier.thesisSIC013_HGF_N2102_2102T001_2023
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record