dc.contributor.advisor | Němec, Martin | |
dc.contributor.author | Donocik, Adam | |
dc.date.accessioned | 2023-11-10T12:31:32Z | |
dc.date.available | 2023-11-10T12:31:32Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/151672 | |
dc.description.abstract | Zadáním práce je nastudovat, ověřit a popsat možnosti vývoje počítačových her zaměřené na virtuální realitu v prostředí Unreal Engine 5. V teoretické části popisuji prostředí Unreal Engine a problematiku tvorby VR her. Zmíněny jsou způsoby optimalizace a možnosti mapování vstupů. Hlavní částí je kompilace pro headsety běžící na systému Android. Dále se také zabývá umělou inteligencí, renderovacími technikami a novinkami v prostředí UE 5. Výstupem je několik ukázkových aplikací, které demonstrují možnosti používání virtuální reality k zábavě a učení a šablona pro tvorbu nových projektů. | cs |
dc.description.abstract | The task of this thesis is to study, verify and describe the possibilities of developing computer games focused on virtual reality in the Unreal Engine 5 environment. Optimization methods and input mapping options are mentioned. The main part is a compilation for headsets running on Android. It also covers artificial intelligence, rendering techniques and new developments in the
UE 5 environment. The output is several sample applications that demonstrate the possibilities of using virtual reality for entertainment and learning and a template for creating new projects. | en |
dc.format.extent | 18935011 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Unreal Engine | cs |
dc.subject | Virtuální realita | cs |
dc.subject | Optimalizace | cs |
dc.subject | Stromy chování | cs |
dc.subject | NPC | cs |
dc.subject | Pohyb ve VR | cs |
dc.subject | Interakce | cs |
dc.subject | Dynamické prvky | cs |
dc.subject | Unreal Engine | en |
dc.subject | Virtual reality | en |
dc.subject | Optimization | en |
dc.subject | Behavior trees | en |
dc.subject | NPC | en |
dc.subject | Movement in VR | en |
dc.subject | Interaction | en |
dc.subject | Dynamic elements | en |
dc.title | Návrh a implementace počítačové hry pro virtuální realitu | cs |
dc.title.alternative | Design and Development of a Virtual Reality Game | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Fabián, Tomáš | |
dc.date.accepted | 2023-05-30 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Informatika | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | |
dc.identifier.thesis | DON0032_FEI_B0613A140014_2023 | |
dc.rights.access | openAccess | |