Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorCihlářová, Denisa
dc.contributor.authorCzibor, Jan
dc.date.accessioned2024-02-09T10:34:30Z
dc.date.available2024-02-09T10:34:30Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/152081
dc.description.abstractCílem diplomové práce je hluková analýza prvků pro snížení hlukové zátěže z kolejové dopravy v městské aglomeraci. V teoretické části práce budou popsány stavebně technická řešení aplikace různých prvků pro minimalizaci hlukové zátěže od kolejové dopravy. Práce se bude zabývat např. typem tramvajového krytu v závislosti na množství emitovaného hluku z tramvajové dopravy nebo účinnost použití nízkých protihlukových clon. V praktické části práce budou souhrnně předloženy průběhy a výsledky akustických měření z terénu pomocí hlukoměru. Měření budou následně porovnána po stránce účinnosti útlumu hluku od kolejové dopravy v závislosti na použitých protihlukových opatření. Cílem práce bude najít optimální technické řešení, které bude vykazovat maximální možnou účinnost útlumu hluku při adekvátní finanční náročnosti, jak na realizaci, tak na údržbu.cs
dc.description.abstractThe aim of the diploma thesis is the noise analysis of elements for reducing the noise load from rail transport in the urban agglomeration. In the theoretical part of the work, construction and technical solutions for the application of various elements to minimize the noise load from rail traffic will be described. The work will deal, for example, with the type of tram cover depending on the amount of emitted noise from tram traffic or the effectiveness of using low noise barriers. In the practical part of the work, the courses and results of acoustic measurements from the field using a sound level meter will be presented. The measurements will then be compared in terms of the effectiveness of noise attenuation from rail transport, depending on the anti-noise measures used. The goal of the work will be to find an optimal technical solution that will show the maximum possible noise attenuation efficiency with adequate financial demands, both for implementation and maintenance.en
dc.format.extent13279118 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectTramvajová traťcs
dc.subjecthluková zátěžcs
dc.subjecthlukové limitycs
dc.subjectkolejová dopravacs
dc.subjectkolejový absorbér.cs
dc.subjectTramway tracken
dc.subjectnoise loaden
dc.subjectnoise limitsen
dc.subjectrail trafficen
dc.subjecttrack absorber.en
dc.titleHluková analýza prvků pro snížení hlukové zátěže z kolejové dopravycs
dc.title.alternativeNoise analysis of elements to reduce the noise load from rail trafficen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeSkotnicová, Iveta
dc.date.accepted2024-01-10
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.department227 - Katedra dopravního stavitelstvícs
dc.thesis.degree-programStavební inženýrství - Dopravní stavbycs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2712
dc.identifier.thesisCZI0006_FAST_N0732A260011_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam