Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠkvain, Václav
dc.contributor.authorŽilavý, Filip
dc.date.accessioned2024-02-09T10:34:38Z
dc.date.available2024-02-09T10:34:38Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/152105
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá nekonvenčním řešením parkování v městském prostředí. Teoretická část se věnuje historii, vývoji a rozdělení automatických parkovacích systémů včetně firem, které tyto systémy nabízí. Následně je v praktické části vybrána konkrétní lokalita, na které je popsán současný stav a proveden dopravní průzkum pro zjištění využití daných parkovacích ploch. Dále je pro tuto lokalitu proveden výpočet potřebných stání a zjištěn deficit v hodnotě 617 míst. V poslední části je vypracována zjednodušená případová studie, která má za úkol zvýšit počet míst v zájmové lokalitě o 100. V rámci studie jsou vypracovány návrhy 2 variant. První varianta obsahuje pouze přidání parkovacích ploch na terénu, zatímco druhá možnost počítá s kombinací ploch na terénu a automatických parkovacích systémů. Posléze jsou varianty zhodnoceny na základě několika předem zvolených kritérii pro zvolení vhodnějšího řešení do městského prostředí.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with an unconventional solution for parking in an urban environment. The theoretical part is devoted to the history, development and distribution of automatic parking systems, including the companies that offer these systems. Subsequently, in the practical part, a specific location is selected, where the current situation is described and a traffic survey is carried out to determine the use of the given parking areas. Furthermore, the necessary parking spaces were calculated for this location and a deficit of 617 spaces was found. In the last part, a simplified case study is developed, which aims to increase the number of places in the locality of interest by 100. Within the study, proposals for 2 variants are developed. The first variant includes only the addition of on-ground parking areas, while the second option envisages a combination of on-ground parking areas and automatic parking systems. Afterwards, the variants are evaluated based on several pre-selected criteria for choosing a more suitable solution for the urban environment.en
dc.format.extent6084073 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAutomatické parkovací systémycs
dc.subjectkonvenční parkovánícs
dc.subjectnekonvenční parkovánícs
dc.subjectsídlištěcs
dc.subjectFrýdek-Místekcs
dc.subjectsoučasné technologiecs
dc.subjectporovnání automatických parkovacích systémůcs
dc.subjectAutomatic parking systemsen
dc.subjectconventional parkingen
dc.subjectunconventional parkingen
dc.subjecthousing estateen
dc.subjectFrýdek-Místeken
dc.subjectcurrent technologyen
dc.subjectcomparison of automatic parking systemsen
dc.titleNekonvenční řešení parkování v městském prostředícs
dc.title.alternativeUnconventional Parking Solutions in an Urban Areasen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBohačík, Lukáš
dc.date.accepted2024-01-10
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.department227 - Katedra dopravního stavitelstvícs
dc.thesis.degree-programStavební inženýrství - Dopravní stavbycs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2712
dc.identifier.thesisZIL0036_FAST_N0732A260011_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam