dc.contributor.advisor | Bernatík, Aleš | |
dc.contributor.author | Kania, Radek | |
dc.date.accessioned | 2024-06-27T17:23:54Z | |
dc.date.available | 2024-06-27T17:23:54Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/153568 | |
dc.description.abstract | Předložená diplomová práce se věnuje tématu vyhodnocení rizik při stavbě železniční dopravní cesty. Úvodní část má za cíl čtenáři přiblížit železnici, spolu se základními předpisy, které zpřesňují požadavky na bezpečnost na železnici a dále teoretickou rovinu vyhodnocení rizik. Dále jsou zde popsány pracoviště, na kterých byly aplikované metody hodnocení rizik. V poslední části je popis jednotlivých metod, jak jednoduché bodové metody, tak metody BOMECH, která volně přechází do praktického využití jednotlivých metod spolu s hodnocením daných rizik a na závěr s vyhodnocením jednotlivých metod. Závěrem jsou uvedeny návrhy opatření pro nejrizikovější činnosti, dle výsledků jednotlivých metod, spolu s návrhem na osobní ochranné pracovní prostředky. | cs |
dc.description.abstract | The presented diploma thesis deals with the topic of risk assessment in the construction of railway infrastructure construction site. The introductory part aims to introduce the reader to the railway, together with the basic regulations that specify the requirements for railway safety and the theoretical level of risk assessment. The workplaces where risk assessment methods have been applied are also described. In the last section there is a description of the individual methods, both the simple scoring method and the BOMECH method, which loosely transitions into the practical application of the individual methods, together with an assessment of the risks involved and finally an evaluation of the individual methods. Finally, suggestions for measures for the most hazardous activities are given, according to the results of each method, together with suggestions for personal protective equipment. | en |
dc.format.extent | 2363829 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | vyhodnocení rizik | cs |
dc.subject | BOMECH | cs |
dc.subject | jednoduchá bodová metoda | cs |
dc.subject | stavba | cs |
dc.subject | risk assessment | en |
dc.subject | BOMECH | en |
dc.subject | simple scoring method | en |
dc.subject | construction | en |
dc.title | Hodnocení rizik na stavbě železniční dopravní cesty | cs |
dc.title.alternative | Risk assessment on the railway infrastructure construction site | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Modráček, Jan | |
dc.date.accepted | 2024-06-06 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta bezpečnostního inženýrství | cs |
dc.description.department | 040 - Katedra bezpečnosti práce a procesů | cs |
dc.thesis.degree-program | Bezpečnostní inženýrství | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2720 | |
dc.identifier.thesis | KAN0173_FBI_N1022A020002_2024 | |
dc.rights.access | openAccess | |