Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHasal, Martin
dc.contributor.authorWalenta, Sebastián
dc.date.accessioned2024-06-27T17:24:19Z
dc.date.available2024-06-27T17:24:19Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153650
dc.description.abstractTato práce se zabývá vývojem aplikace pro generování bludišť a sledování pohybu v nich. Začíná obecným úvodem k vývoji aplikací a technologiím pro mobilní zařízení, včetně rozboru možnosti multiplatformního vývoje, zejména s ohledem na technologii .NET MAUI. Dále se věnuje teoretickému popisu bludišť a implementaci algoritmů pro jejich generování, konkrétně algoritmů sjednocení nesouvislých množin a algoritmu Hunt And Kill. Nosná část práce se zaměřuje na návrh a implementaci aplikace. Nejprve jsou identifikovány jednotlivé role uživatelů a jejich případy užití, následně je popsána architektura systému. Práce obsahuje popis implementace jednotlivých částí aplikace jak klientské, tak serverové. V klientské části je popsána logika vykreslování bludišť, řešení kolizí a vizualizace průchodu. V serverové části je popsáno rozhraní a způsob práce s daty, včetně ukládání a načítání. Poslední část práce se věnuje ověření funkčnosti a správnosti aplikace prostřednictvím testování a popisuje proces sledování kvality kódu a nasazení aplikace.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the development of an application for generating mazes and tracking movement in them. It begins with a general introduction to application development and technologies for mobile devices, including an analysis of the possibility of cross-platform development, particularly with focus on the .NET MAUI technology. It then discusses the theoretical description of mazes and the implementation of algorithms for their generation, specifically the disjoint set union algorithms and the Hunt And Kill algorithm. The main body of the thesis focuses on the design and implementation of the application. First, the different user roles and their use cases are identified, followed by a description of the system architecture. The thesis includes a description of the implementation of the different parts of the application, both client and server. In the client part, the logic for rendering mazes, collision resolution and visualization of the passage is described. The server part describes the interface and the way of working with data, including storage and retrieval. The last part of the thesis is devoted to verifying the functionality and correctness of the application through testing and describes the process of monitoring the quality of the code and deploying the application.en
dc.format.extent7573043 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectBludištěcs
dc.subjectMobilní aplikacecs
dc.subjectTestování systémucs
dc.subject.NET MAUIcs
dc.subjectMazeen
dc.subjectMobile Appsen
dc.subjectSystem Testingen
dc.subject.NET MAUIen
dc.titleAplikace pro generování bludišť a sledování pohybu v bludištics
dc.title.alternativeApp for Maze Creation and Move Trackingen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeFoltýnek, Petr
dc.date.accepted2024-06-04
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatikycs
dc.thesis.degree-programInformatikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724
dc.identifier.thesisWAL0087_FEI_N0613A140034_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam