dc.contributor.advisor | Štěpanec, Libor | |
dc.contributor.author | Kapera, Lukáš | |
dc.date.accessioned | 2024-06-27T17:25:38Z | |
dc.date.available | 2024-06-27T17:25:38Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/153812 | |
dc.description.abstract | V této diplomové práci je řešen návrh, sestavení a řízení elektrického pohonu pro hybridní systém závodního vozu Formule Student. Analyzovány jsou hybridní systémy a pravidla soutěže Formula Student, s důrazem na klasifikaci hybridních vozidel a specifika této soutěže. Navrhovány a vybírány jsou klíčové komponenty jako akumulátor, měniče, elektromotory a řídicí jednotka. Prováděna je integrace a optimalizace systému pro maximální výkon a účinnost. Systém je komplexně testován, aby byla ověřena jeho funkčnost a výkonnost. Práce přispívá ke zlepšení konkurenceschopnosti závodního vozu a rozšíření praktických zkušeností v oblasti elektromobility. | cs |
dc.description.abstract | This thesis focuses on the design, build and control of an electric drive system for a hybrid racing car in Formula Student. The hybrid systems and the rules of the Formula Student competition are analysed, with a focus on the classification of hybrid vehicles and the specifics of this competition. Key components such as batteries, inverters and electric motors are designed and selected. Integration and optimization of the system for maximum performance and efficiency is performed. The system is comprehensively tested to verify its functionality and performance. The work contributes to improve the competitiveness of the race car and to broaden the practical experience in the field of electric mobility. | en |
dc.format.extent | 4286436 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Hybridní vozidla | cs |
dc.subject | elektrický pohon | cs |
dc.subject | Formula Student | cs |
dc.subject | řízení elektromotorů | cs |
dc.subject | BLDC | cs |
dc.subject | Hybrid vehicles | en |
dc.subject | Electric drive | en |
dc.subject | Formula Student | en |
dc.subject | Electric motor control | en |
dc.subject | BLDC | en |
dc.title | Řešení elektrického pohonu pro hybridní vozidlo formule student | cs |
dc.title.alternative | Formula Student Hybrid Vehicle Electric Drive | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Mrověc, Tomáš | |
dc.date.accepted | 2024-06-03 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 430 - Katedra aplikované elektroniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Automobilové elektronické systémy | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | |
dc.identifier.thesis | KAP0085_FEI_N0716A060001_2024 | |
dc.rights.access | openAccess | |