dc.contributor.advisor | Gaura, Jan | |
dc.contributor.author | Svoboda, Tomáš | |
dc.date.accessioned | 2024-06-27T17:25:46Z | |
dc.date.available | 2024-06-27T17:25:46Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/153832 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá reinforcement learningem a jeho aplikací v počítačových hrách. Teoretická část práce sestává z představení oblasti reinforcement learningu a detailního popisu vybraných algoritmů a způsobu, jakým probíhá předzpracování trénovacích dat. V praktické části práce jsou tyto algoritmy implementovány, použity při trénování agentů pro hraní vybraných počítačových her a otestovány. V samém závěru práce jsou pak výsledky testování vyhodnoceny a porovnány. | cs |
dc.description.abstract | This bachelor thesis deals with reinforcement learning and its application in computer games. The theoretical part of the thesis consists of an introduction to the field of reinforcement learning and a detailed description of selected algorithms and the preprocessing of training data. In the practical part of the thesis, these algorithms are implemented, used to train agents for playing selected computer games, and tested. Finally, the results of the testing are evaluated and compared. | en |
dc.format.extent | 1845064 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | reinforcement learning | cs |
dc.subject | strojové učení | cs |
dc.subject | neuronové sítě | cs |
dc.subject | Python | cs |
dc.subject | počítačové hry | cs |
dc.subject | Deep Q-Learning | cs |
dc.subject | reinforcement learning | en |
dc.subject | machine learning | en |
dc.subject | neural networks | en |
dc.subject | Python | en |
dc.subject | computer games | en |
dc.subject | Deep Q-Learning | en |
dc.title | Reinforcement learning v počítačových hrách | cs |
dc.title.alternative | Reinforcement Learning in Computer Games | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Fabián, Tomáš | |
dc.date.accepted | 2024-06-03 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Informatika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | |
dc.identifier.thesis | SVO0280_FEI_B0613A140014_2024 | |
dc.rights.access | openAccess | |