Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOczka, David
dc.contributor.authorBudka, Robin
dc.date.accessioned2024-06-27T17:26:08Z
dc.date.available2024-06-27T17:26:08Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153910
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce bylo vytvořit modifikace pro aplikaci Minecraft. Modifikace je schopna spolehlivě zobrazovat jak aktuální, tak historická data z poziční podlahy SensFloor. Navržení programu je provedeno v jazyce Java pomocí vývojového prostředí IntelliJ IDEA. Aplikace je schopna komunikovat s poziční podlahou pomocí Socket.IO klienta. Po navržení vhodného programu byla jeho funkčnost prověřena sérií zkušebních situací, které mimo jiné obsahovaly volný pohyb po podlaze a simulovaný pád. Možnosti využití této modifikace zahrnují především výuku nebo propagaci studijního oboru Biomedicinská Technika, modifikace zde představuje inovativní a zábavnou výukovou pomůcku. Dalším možným využitím modifikace je prototyp rehabilitační pomůcky pro pacienty s omezenou možností pohybu a jiných následků zranění či chirurgického zákroku.cs
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis was to create a modification for Minecraft. The modification is capable of reliably displaying both current and historical data from the SensFloor positioning floor. The design of the program is done in Java programming language using the IntelliJ IDEA development environment. The application is able to communicate with the position floor using a SocketIO client. After designing a suitable program, its functionality was tested by a series of test situations which included, among others, free movement on the floor and a simulated fall. The possibilities of using this modification mainly include teaching or promoting the Biomedical Technology study field where this modification represents an innovative and entertaining teaching tool. Another possible use is as a rehabilitation tool for patients with limited mobility due to injury or surgery.en
dc.format.extent2824883 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectPoziční podlahacs
dc.subjectSenzorická podlahacs
dc.subjectSensFloorcs
dc.subjectAplikacecs
dc.subjectMinecraftcs
dc.subjectModifikacecs
dc.subjectPositioning flooren
dc.subjectSensing flooren
dc.subjectSensFlooren
dc.subjectApplicationen
dc.subjectMinecraften
dc.subjectModificationen
dc.titleVizualizace dat z poziční podlahy v aplikaci Minecraftcs
dc.title.alternativeVisualization of Positional Floor Data in Minecraft Applicationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeLukaszczyk, Jakub
dc.date.accepted2024-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department450 - Katedra kybernetiky a biomedicínského inženýrstvícs
dc.thesis.degree-programBiomedicínská technikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2724
dc.identifier.thesisBUD0061_FEI_B0714A060016_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam