Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFabián, Tomáš
dc.contributor.authorKubanda, Martin
dc.date.accessioned2024-06-27T17:26:12Z
dc.date.available2024-06-27T17:26:12Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153925
dc.description.abstractTato práce se zabývá popisem a implementací metody pro vykreslování měkkých stínů pomocí kombinace analytického přímého osvětlení a stochastických stínů. Hlavním cílem bylo implementovat metodu pomocí jazyka C++ a rozhraní Vulkan API a demonstrovat možnosti popisovaného přístupu pro zobrazování měkkých stínů v reálném čase. Práce obsahuje teoretické pozadí stochastických stínů, podrobný matematický popis použité metody, výslednou implementaci pomocí knihovny Intel Embree a rozhraní Vulkan API. Výsledky práce zahrnují analýzu a srovnání výstupů na různých grafických kartách a odstranění šumu pomocí hlubokého učení.cs
dc.description.abstractThis thesis describes and implements a method for rendering soft shadows through a combination of analytic direct illumination and stochastic shadows. The main objective was to implement the method using the C++ language and the Vulkan API interface and to demonstrate the possibilities of the described approach for rendering soft shadows in real time. The work includes the theoretical background of stochastic shadows, a detailed mathematical description of the method used, the final implementation using the Intel Embree library and the Vulkan API interface. The results of the work include an analysis and comparison of outputs on different graphics cards and noise reduction using deep learning.en
dc.format.extent24094893 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isosk
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectStochastické stínycs
dc.subjectanalytické přímé osvětlenícs
dc.subjectkombinovaná metodacs
dc.subjectray tracingcs
dc.subjectreálný čascs
dc.subjectAPI Vulkancs
dc.subjectdiplomová prácecs
dc.subjectStochastic shadowsen
dc.subjectanalytical direct illuminationen
dc.subjectcombined methoden
dc.subjectray tracingen
dc.subjectreal timeen
dc.subjectAPI Vulkanen
dc.subjectthesisen
dc.titleMäkké tiene v reálnom čase pomocou Vulkan APIsk
dc.title.alternativeMěkké stíny pomocí API Vulkan v reálném časecs
dc.title.alternativeReal-Time Soft Shadows in Vulkan APIen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGaura, Jan
dc.date.accepted2024-06-04
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatikycs
dc.thesis.degree-programInformatikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724
dc.identifier.thesisKUB0604_FEI_N0613A140034_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam