Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSawa, Zdeněk
dc.contributor.authorLipka, Radek
dc.date.accessioned2024-06-27T17:26:14Z
dc.date.available2024-06-27T17:26:14Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153940
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na vývoj softwaru, který umožňuje tvorbu odebíracích her. Uživatelé mohou vytvářet vlastní odebírací hry pomocí grafického uživatelského rozhraní a poskytuje možnosti pro přizpůsobení hry podle jejich potřeb. V této práci se dále zabýváme využitím teorie her k vytvoření algoritmu, který je schopný hrát tyto hry. Teorie her je odvětví matematiky, které se zabývá studiem chování a rozhodování v situacích, kde existuje více účastníků. Tento algoritmus je schopný najít optimální tahy a dosáhnout vítězství ve vytvořených hrách. Výsledek této práce může sloužit jako užitečný nástroj pro vytváření různých odebíracích her a jejich hraní, který může být použit pro zábavu nebo vzdělávání.cs
dc.description.abstractThis bachelor's thesis focuses on the development of software that allows the creation of take-away games. Users can create their own take-away games using a graphical user interface and the software provides options for customizing the game according to their needs. This thesis further addresses the use of game theory to develop an algorithm that can play these games. Game theory is a branch of mathematics that deals with the study of behavior and decision-making in situations where there are multiple participants. This algorithm is capable of finding optimal moves and achieving victory in the created games. The result of this thesis can serve as a useful tool for creating various take-away games and their play, which can be used for entertainment or education.en
dc.format.extent1842811 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectteorie hercs
dc.subjectkombinatorické hrycs
dc.subjectodebirací hrycs
dc.subjectSprague-Gundyho funkcecs
dc.subjecttvorba softwarecs
dc.subjectbakalářská prácecs
dc.subjectgame theoryen
dc.subjectcombinatorial gamesen
dc.subjecttake-away gamesen
dc.subjectSprague-Grundy functionen
dc.subjectsoftware developmenten
dc.subjectbachelor thesisen
dc.titleHledání vítězných strategií pro odebírací hrycs
dc.title.alternativeAnalysis of Winning Strategies in Take-away Gamesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKot, Martin
dc.date.accepted2024-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatikycs
dc.thesis.degree-programInformatikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724
dc.identifier.thesisLIP0093_FEI_B0613A140014_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam