dc.contributor.advisor | Buráň, Michal | |
dc.contributor.author | Jelínek, Jan | |
dc.date.accessioned | 2024-06-27T17:26:38Z | |
dc.date.available | 2024-06-27T17:26:38Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/154073 | |
dc.description.abstract | Obsahem této diplomové práce je výroba a sestavení víka kufru z uhlíkového vlákna. První část práce obsahuje shrnutí současného stavu výroby kompozitních dílů, jejich použití v automobilovém průmyslu a rozdělení automobilových karoserií. V navazující části jsou rozvedeny funkční prvky a postupy, které jsou při výrobě dílu použity. V praktické části je popsána kompletní výroba víka kufru z návrhu designéry StudentCar. Je zde popsán postup přípravy forem, samotné laminace i následných úprav a opracování výrobku. V závěru práce jsou provedeny základní kinematické analýzy mechanismu kapoty kufru, které vychází z jeho celkové hmotnosti. | cs |
dc.description.abstract | This diploma thesis consists of manufacture and assembly of a trunk lid made of carbon fibre. The first part contains a summary of the current state of composite parts production, their use in automotive industry and division of car bodies. The following section details the functional elements and procedures used in the production of the part. The practical part describes the complete production of the trunk lid from the design of the StudentCar designers. The process of preparing the molds, the lamination itself and the subsequent modifications and adjustments of the product are described here. At the end of the work, basic kinematic analises of the trunk hood mechanism are performed, which are based on its total weight. | en |
dc.format.extent | 10346940 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Kompozitní materiály | cs |
dc.subject | uhlíkové vlákno | cs |
dc.subject | ruční kladení | cs |
dc.subject | karoserie automobilu | cs |
dc.subject | dveře kufru. | cs |
dc.subject | Composite materials | en |
dc.subject | carbon fibre | en |
dc.subject | hand laying | en |
dc.subject | car chassis | en |
dc.subject | trunk door. | en |
dc.title | Technické řešení výroby dílu karoserie automobilu | cs |
dc.title.alternative | Technical solution for the production of a car body part | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Sehnoutka, Petr | |
dc.date.accepted | 2024-05-28 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta materiálově-technologická | cs |
dc.description.department | 632 - Katedra materiálů a technologií pro automobily | cs |
dc.thesis.degree-program | Materiály a technologie pro automobilový průmysl | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2736 | |
dc.identifier.thesis | JEL0077_FMT_N0715A270004_2024 | |
dc.rights.access | openAccess | |