Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMácha, David
dc.contributor.authorFialová, Miroslava
dc.date.accessioned2024-06-27T17:27:06Z
dc.date.available2024-06-27T17:27:06Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/154137
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou křižovatky silnic I/60 a I/44 ve městě Jeseník. V úvodní části je popsána lokalita vybrané křižovatky. Součástí práce je provedení a vyhodnocení dopravního průzkumu, na jehož základě byly zjištěny všechny potřebné dopravně-inženýrské charakteristiky a byla určena prognóza dopravy ve výhledovém roce. Stávající stav je posouzen z hlediska kapacity pro stávající i výhledové intenzity dopravy. Pro oba stavy dopravní intenzity jsou vytvořeny simulační dopravní modely v programu PTV VISSIM. Na základě analýzy stavebně technického stavu, jsou vypracovány návrhy úprav křižovatky. Všechny návrhy obsahují výkresovou dokumentaci dle rozsahu úprav. Navržené varianty jsou posouzeny z hlediska rozhledových poměrů a průjezdnosti. Všechny návrhy jsou kapacitně posouzeny pro výhledové intenzity dopravy a jsou vytvořeny simulační dopravní modely v programu PTV VISSIM.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the intersection of the roads I/60 and I/44 in the town of Jeseník. In the introductory part the location of the selected intersection is described. The thesis includes the execution and evaluation of a traffic survey, on the basis of which all necessary traffic engineering characteristics were determined and the traffic forecast for the prospective year was determined. The existing condition is assessed in terms of capacity for existing and forecast traffic volumes. For both traffic volume conditions, traffic simulation models are developed in PTV VISSIM. On the basis of the analysis of the structural and technical condition, proposals for modifications to the intersection are developed. All proposals include drawings according to the scope of the modifications. The proposed alternatives are assessed in terms of sight distance and throughput. All designs are capacity assessed for the prospective traffic volumes and traffic simulation models are created in PTV VISSIM.en
dc.format.extent2785399 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKřižovatkacs
dc.subjectdopravní průzkumcs
dc.subjectintenzita dopravycs
dc.subjectprognóza dopravycs
dc.subjectkapacita křižovatkycs
dc.subjectdopravní nehodovostcs
dc.subjectkonfliktní situacecs
dc.subjectvariantní řešenícs
dc.subjectPTV VISSIMcs
dc.subjectIntersectionen
dc.subjecttraffic surveyen
dc.subjecttraffic intensityen
dc.subjecttraffic forecasten
dc.subjectcrossroads capacityen
dc.subjecttraffic accident rateen
dc.subjectconflict situationen
dc.subjectvariant solutionen
dc.subjectPTV VISSIMen
dc.titleAnalýza bezpečnosti provozu na křižovatce silnic I/60 a I/44 ve městě Jeseníkcs
dc.title.alternativeSafety Traffic Road Analysis of Intersection of Roads I/60 and I/44 in Jeseniken
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeCihlářová, Denisa
dc.date.accepted2023-05-31
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.department227 - Katedra dopravního stavitelstvícs
dc.thesis.degree-programStavební inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní stavbycs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2712
dc.identifier.thesisFIA0073_FAST_B3607_3647R020_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam