dc.contributor.advisor | Mácha, David | |
dc.contributor.author | Fialová, Miroslava | |
dc.date.accessioned | 2024-06-27T17:27:06Z | |
dc.date.available | 2024-06-27T17:27:06Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/154137 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá problematikou křižovatky silnic I/60 a I/44 ve městě Jeseník. V úvodní části je popsána lokalita vybrané křižovatky. Součástí práce je provedení a vyhodnocení dopravního průzkumu, na jehož základě byly zjištěny všechny potřebné dopravně-inženýrské charakteristiky a byla určena prognóza dopravy ve výhledovém roce. Stávající stav je posouzen z hlediska kapacity pro stávající i výhledové intenzity dopravy. Pro oba stavy dopravní intenzity jsou vytvořeny simulační dopravní modely v programu PTV VISSIM. Na základě analýzy stavebně technického stavu, jsou vypracovány návrhy úprav křižovatky. Všechny návrhy obsahují výkresovou dokumentaci dle rozsahu úprav. Navržené varianty jsou posouzeny z hlediska rozhledových poměrů a průjezdnosti. Všechny návrhy jsou kapacitně posouzeny pro výhledové intenzity dopravy a jsou vytvořeny simulační dopravní modely v programu PTV VISSIM. | cs |
dc.description.abstract | This bachelor thesis deals with the intersection of the roads I/60 and I/44 in the town of Jeseník. In the introductory part the location of the selected intersection is described. The thesis includes the execution and evaluation of a traffic survey, on the basis of which all necessary traffic engineering characteristics were determined and the traffic forecast for the prospective year was determined. The existing condition is assessed in terms of capacity for existing and forecast traffic volumes. For both traffic volume conditions, traffic simulation models are developed in PTV VISSIM. On the basis of the analysis of the structural and technical condition, proposals for modifications to the intersection are developed. All proposals include drawings according to the scope of the modifications. The proposed alternatives are assessed in terms of sight distance and throughput. All designs are capacity assessed for the prospective traffic volumes and traffic simulation models are created in PTV VISSIM. | en |
dc.format.extent | 2785399 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Křižovatka | cs |
dc.subject | dopravní průzkum | cs |
dc.subject | intenzita dopravy | cs |
dc.subject | prognóza dopravy | cs |
dc.subject | kapacita křižovatky | cs |
dc.subject | dopravní nehodovost | cs |
dc.subject | konfliktní situace | cs |
dc.subject | variantní řešení | cs |
dc.subject | PTV VISSIM | cs |
dc.subject | Intersection | en |
dc.subject | traffic survey | en |
dc.subject | traffic intensity | en |
dc.subject | traffic forecast | en |
dc.subject | crossroads capacity | en |
dc.subject | traffic accident rate | en |
dc.subject | conflict situation | en |
dc.subject | variant solution | en |
dc.subject | PTV VISSIM | en |
dc.title | Analýza bezpečnosti provozu na křižovatce silnic I/60 a I/44 ve městě Jeseník | cs |
dc.title.alternative | Safety Traffic Road Analysis of Intersection of Roads I/60 and I/44 in Jesenik | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Cihlářová, Denisa | |
dc.date.accepted | 2023-05-31 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavební | cs |
dc.description.department | 227 - Katedra dopravního stavitelství | cs |
dc.thesis.degree-program | Stavební inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní stavby | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2712 | |
dc.identifier.thesis | FIA0073_FAST_B3607_3647R020_2023 | |
dc.rights.access | openAccess | |