Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNečas, Libor
dc.contributor.authorMatera, Michal
dc.date.accessioned2024-06-27T17:27:41Z
dc.date.available2024-06-27T17:27:41Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/154246
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie pro stanici technické kontroly. Teoretická část práce rozebírá koncepty marketingové strategie a marketingového mixu. Důraz je kladen na analytické metody PEST analýzy, Porterova modelu pěti sil, SWOT analýzy. V úvodu praktické části je provedena charakteristika spolupracující firmy. Následně analyzuji makroprostředí, konkurenčního prostředí a interního prostředí firmy. Tato fáze je klíčová pro porozumění současné situace a stanovení optimální strategie pro firmu. Základní poznatky z analýzy a za využití marketingového mixu byla navržena konkrétní marketingová strategie, která se zaměřuje na jednotlivé faktory služby, ceny, umístění a nakonec komunikace. V závěru práce jsou identifikovány příležitosti a rizika spojená s navrhovanou strategií. Diplomová práce přináší ucelený pohled na proces návrhu marketingové strategie v konkrétním podnikovém prostředí a nabízí praktické poznatky pro řízení marketingových aktivit ve stanici technické kontroly.cs
dc.description.abstractThe thesis focuses on proposing a marketing strategy for a technical inspection station. The theoretical part explores concepts of marketing strategy and the marketing mix, emphasizing analytical methods including PEST analysis, Porter's Five Forces model, and SWOT analysis. The practical section begins with a characterization of the cooperating company. Subsequently, macro-environmental, competitive, and internal analyses of the company are conducted, critical for understanding the current situation and determining the optimal strategy. Drawing on analysis findings and utilizing the marketing mix, a specific marketing strategy is proposed, targeting service, pricing, placement, and communication factors. Opportunities and risks associated with the proposed strategy are identified in the conclusion. The thesis provides a comprehensive view of the process of designing and marketing strategy in a specific business environment, offering practical insights for managing marketing activities in a technical inspection station.en
dc.format.extent2389563 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectPESTcs
dc.subjectPorterův model 5 silcs
dc.subjectSWOTcs
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectPEST analysisen
dc.subjectPorter's Five Forces modelen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.titleMarketingová strategie pro stranici technické kontrolycs
dc.title.alternativeMarketing Strategy for a Technical Inspection Stationen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeRašková, Markéta
dc.date.accepted2024-06-05
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department345 - Katedra mechanické technologiecs
dc.thesis.degree-programPrůmyslové inženýrstvícs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2723
dc.identifier.thesisMAT0399_FS_N0715A270008_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam