Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGraf, Vojtěch
dc.contributor.authorSrubek, Richard
dc.date.accessioned2024-06-27T17:28:05Z
dc.date.available2024-06-27T17:28:05Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/154366
dc.description.abstractTato práce se zabývá analýzou a optimalizací údržby letadel prostřednictvím vytvoření lineárního matematického modelu pro plánování programu údržby. V rámci práce bude analyzován aktuální stav plánování údržby letadel v praxi, včetně jeho vlivu na zachování letové způsobilosti letadel. Na základě zjištěných informací bude existující lineární matematický model rozšířen tak, aby lépe pokrýval potřeby údržbové praxe. Cílem práce bude vytvoření nástroje, který efektivně kombinuje dva časově odlišné údržbové plány na jednom letounu, s cílem minimalizovat finanční ztrátu leteckého dopravce, plynoucí z nevyužití letounu v průběhu nutných odstávek při údržbě letounu a finanční ztrátu plynoucí z neefektivního využití vyměněných dílů.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the analysis and optimization of aircraft maintenance through the development of a linear mathematical model for maintenance program planning. The thesis will analyse the current state of aircraft maintenance planning in practice, including its impact on the continued airworthiness of aircraft. Based on the information found, the existing linear mathematical model will be extended to better cover the needs of maintenance practice. The aim of the work will be to develop a tool that effectively combines two temporally distinct maintenance schedules for a single aircraft in order to minimize the financial loss to the air carrier resulting from not using the aircraft during necessary maintenance downtime and the financial loss resulting from inefficient use of replaced parts.en
dc.format.extent1487029 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectÚdržba letadelcs
dc.subjectCAMOcs
dc.subjectLineární programovánícs
dc.subjectZachování letové způsobilosti.cs
dc.subjectAircraft maintenanceen
dc.subjectCAMOen
dc.subjectLinear programmingen
dc.subjectContinued airworthiness.en
dc.titleZvyšování efektivity procesu zachování letové způsobilostics
dc.title.alternativeIncreasing Efficiency of Airworthiness Maintenance Processen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKrystyn, Jan
dc.date.accepted2024-06-05
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department342 - Institut dopravycs
dc.thesis.degree-programDopravní systémy a technikacs
dc.thesis.degree-branchDopravní systémycs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2723
dc.identifier.thesisSRU0028_FS_N1041A040002_S01_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam