dc.contributor.advisor | Hackenberg, Robert | |
dc.contributor.author | Juřina, Jan | |
dc.date.accessioned | 2024-06-27T17:28:08Z | |
dc.date.available | 2024-06-27T17:28:08Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/154380 | |
dc.description.abstract | Obsahem diplomové práce je návrh simulačního modelu provozu na tramvajovém obratišti Poruba Vřesinská v Ostravě za pomoci simulačního software Witness. V práci jsou analyzovány technologické aspekty tramvajového obratiště v reálném provozu, na jejichž základě je dále vytvořen simulační model v software Witness. Cílem simulačního modelu je schopnost odstranit vzniklé náhodné zpoždění při příjezdu tramvají na obratiště za pomocí mimořádných posunů tramvají na odstavné či jiné koleje. V diplomové práci je také popsána tvorba a princip funkce simulačního modelu v programu Witness. S navrženým simulačním modelem jsou vykonány experimenty, které jsou na závěr vyhodnoceny. | cs |
dc.description.abstract | The content of the diploma thesis is the design of a traffic simulation model at the tram loop Poruba Vřesinská in Ostrava using the simulation software Witness. The thesis analyzes the technological aspects of the tram terminal in real operation, based on which a simulation model is created in the Witness software. The aim of the simulation model is to eliminate random delays in tram arrivals at the tram loop by using extraordinary tram movements to sidings or other tracks. The thesis also describes the creation and functioning principle of the simulation model in the Witness program. Experiments are conducted with the proposed simulation model, which are evaluated at the end. | en |
dc.format.extent | 2085738 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | FIFO | cs |
dc.subject | LIFO | cs |
dc.subject | mimořádný posun | cs |
dc.subject | zpoždění | cs |
dc.subject | FIFO | en |
dc.subject | LIFO | en |
dc.subject | extraordinary displacement | en |
dc.subject | delay | en |
dc.title | Simulační model tramvajového obratiště Poruba Vřesinská | cs |
dc.title.alternative | Simulation Model of Poruba Vřesinská Tram Loop | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Holík, Jiří | |
dc.date.accepted | 2024-06-04 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Dopravní systémy a technika | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní systémy | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | |
dc.identifier.thesis | JUR0380_FS_N1041A040002_S01_2024 | |
dc.rights.access | openAccess | |