Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFojtík, David
dc.contributor.authorŠvejkovský, Martin
dc.date.accessioned2024-06-27T17:28:36Z
dc.date.available2024-06-27T17:28:36Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/154549
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá tvorbou studijních opor pro předmět Digitální továrna 2.0. V této práci se zabývám celkovým vývojem předmětu Digitální továrny 2.0. Vytvářím studijní podklady (skripta), plán na cvičení pro studenty a Powerpoint prezentace. Předmět Digitální továrna 2.0 je vyučován na oboru Inteligentní Doprava a Logistika na navazujícím magisterském typu studia, proto tato práce uvádí příklady a koncept Digitální továrny 2.0 v kontextu dopravy. V první části této práce vytvářím dle předepsané šablony skripta pro studenty, ve kterých se zaměřuji na úvod do řešené problematiky prvků Digitální továrna 2.0. V druhé části práce realizuji plán na cvičení – návody na obsluhu určitých senzorů a práci se software EV3, ve kterých si student vyzkouší vytvořit jednoduché algoritmy a seznámí se s funkcí vybraných senzorů v dopravě. V poslední části práce vytvářím několik prezentací v programu Powerpoint na každou výukovou hodinu.cs
dc.description.abstractBachelor thesis deals with the development of study aids for the Digital Factory 2.0 course. In this thesis, I discuss the overall development of the Digital Factory 2.0. I am creating the study materials (scripts), the plan for the exercises for the students and the Powerpoint presentations. The subject Digital factory 2.0 is taught in the study program Intelligent Transport and Logistics at the follow – up Master´s level, therefore this thesis presents examples and the concept of Digital factory 2.0 in the context of transport. In the first part of this thesis, I create a script for students according to a prescribed template, in which I focus on an introduction to the issues addressed by the Digital factory 2.0 elements. In the second part of the thesis, I implement a plan for exercises – tutorials on how to operate certain sensors and work with the EV3 software, in which the student will try to create simple algorithms and learn about the function of selected sensors in transport. In the last part of the project, I create several Powerpoint presentations for each lesson.en
dc.format.extent1488588 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdigitální továrna, internet věcí, blockchain, relační databáze, digitální dvojče, digitální transformace, PLC řídicí systém, vybrané senzory v dopravěcs
dc.subjectdigital factory, internet of things, blockchain, relational database, digital twin, digital transformation, PLC control system, selected sensors in transporten
dc.titleTvorba studijních opor se zaměřením na automatizaci v dopravěcs
dc.title.alternativeCreation of Study Support with a Focus on Automation in Transporten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePodešva, Petr
dc.date.accepted2024-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department352 - Katedra automatizační techniky a řízenícs
dc.thesis.degree-programStrojírenstvícs
dc.thesis.degree-branchŘízení strojů a procesůcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2723
dc.identifier.thesisSVE0143_FS_B0715A270011_S08_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam