dc.contributor.advisor | Laštůvková, Markéta | |
dc.contributor.author | Stumpf, Marek | |
dc.date.accessioned | 2024-06-27T17:29:14Z | |
dc.date.available | 2024-06-27T17:29:14Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/154732 | |
dc.description.abstract | Město Most a Litvínov se nachází v Ústeckém kraji a mají dohromady přes 100 tisíc
obyvatel. Proto už od roku 1901 tato města byla propojena městskou hromadnou dopravou.
Dopravní podnik města Mostu a Litvínova je nedílnou součástí dopravní infrastruktury
veřejné dopravy Ústeckého kraje, která je důležitá nejen pro propojení těchto měst, ale
i jejich odlehlých částí. Její historický vývoj sčítá nemálo velkých investičních projektů do
této dopravy, ať už jsou to nové tratě, nová vozidla, vybudování zastávek, a dokonce i nové
cesty a nejmodernější služby přímo v dopravních prostředcích. Podnik měl a má možnost
otestovat dva inovativní typy pohonů vozidel veřejné dopravy, které mají nulové emise.
Evropská unie se rozhodla pro zrušení spalovacích motorů do roku 2035 pro všechny členské
země, proto dopravní podniky rychle reagují na alternativní typy pohonů v dopravě.
Řešením jsou dvě možnosti, a to provoz na elektrický pohon nebo vodíkový pohon. | cs |
dc.description.abstract | The cities of Most and Litvínov are located in the Ústí Region and have a combined
population of over 100,000. Therefore, since 1901, these cities have been connected by
public transport. The transport company of the cities of Most and Litvínov is an integral part
of the public transport infrastructure of the Ústí Region, which is important for not only
connecting these cities, but also their remote parts. Its historical development includes many
large investment projects, be it new routes, new vehicles, the construction of stops, and even
new routes and state-of-the-art services in vehicles. The company had and has the
opportunity to test two innovative types of zero-emission drives for public transport vehicles.
The European Union has decided to abolish internal combustion engines by 2035 for all
member countries, therefore transport companies are responding quickly to alternative types
of drives in transport. The solution is two options, namely operating on electric drive or
hydrogen drive. | en |
dc.format.extent | 2546526 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Veřejná doprava, vodík, Most a Litvínov, autobus, Evropská unie, investice, investiční
projekt, emise | cs |
dc.subject | Public transport, hydrogen, Most and Litvínov, bus, European Union, investment,
investment project, emissions | en |
dc.title | Ekonomické hodnocení investičního projektu | cs |
dc.title.alternative | Economic Evaluation of the Investment Project | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Tvrdík, Tomáš | |
dc.date.accepted | 2024-05-27 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakulta | cs |
dc.description.department | 545 - Katedra ekonomiky a systémů řízení | cs |
dc.contributor.consultant | Šefr, Vladimír | |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika surovin | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2735 | |
dc.identifier.thesis | STU0187_HGF_N0724A290011_2024 | |
dc.rights.access | openAccess | |