Show simple item record

dc.contributor.advisorLaštůvková, Markéta
dc.contributor.authorStumpf, Marek
dc.date.accessioned2024-06-27T17:29:14Z
dc.date.available2024-06-27T17:29:14Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/154732
dc.description.abstractMěsto Most a Litvínov se nachází v Ústeckém kraji a mají dohromady přes 100 tisíc obyvatel. Proto už od roku 1901 tato města byla propojena městskou hromadnou dopravou. Dopravní podnik města Mostu a Litvínova je nedílnou součástí dopravní infrastruktury veřejné dopravy Ústeckého kraje, která je důležitá nejen pro propojení těchto měst, ale i jejich odlehlých částí. Její historický vývoj sčítá nemálo velkých investičních projektů do této dopravy, ať už jsou to nové tratě, nová vozidla, vybudování zastávek, a dokonce i nové cesty a nejmodernější služby přímo v dopravních prostředcích. Podnik měl a má možnost otestovat dva inovativní typy pohonů vozidel veřejné dopravy, které mají nulové emise. Evropská unie se rozhodla pro zrušení spalovacích motorů do roku 2035 pro všechny členské země, proto dopravní podniky rychle reagují na alternativní typy pohonů v dopravě. Řešením jsou dvě možnosti, a to provoz na elektrický pohon nebo vodíkový pohon.cs
dc.description.abstractThe cities of Most and Litvínov are located in the Ústí Region and have a combined population of over 100,000. Therefore, since 1901, these cities have been connected by public transport. The transport company of the cities of Most and Litvínov is an integral part of the public transport infrastructure of the Ústí Region, which is important for not only connecting these cities, but also their remote parts. Its historical development includes many large investment projects, be it new routes, new vehicles, the construction of stops, and even new routes and state-of-the-art services in vehicles. The company had and has the opportunity to test two innovative types of zero-emission drives for public transport vehicles. The European Union has decided to abolish internal combustion engines by 2035 for all member countries, therefore transport companies are responding quickly to alternative types of drives in transport. The solution is two options, namely operating on electric drive or hydrogen drive.en
dc.format.extent2546526 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectVeřejná doprava, vodík, Most a Litvínov, autobus, Evropská unie, investice, investiční projekt, emisecs
dc.subjectPublic transport, hydrogen, Most and Litvínov, bus, European Union, investment, investment project, emissionsen
dc.titleEkonomické hodnocení investičního projektucs
dc.title.alternativeEconomic Evaluation of the Investment Projecten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeTvrdík, Tomáš
dc.date.accepted2024-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.department545 - Katedra ekonomiky a systémů řízenícs
dc.contributor.consultantŠefr, Vladimír
dc.thesis.degree-programEkonomika surovincs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2735
dc.identifier.thesisSTU0187_HGF_N0724A290011_2024
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record