dc.contributor.advisor | Beneš, Filip | |
dc.contributor.author | Holeček, Jan | |
dc.date.accessioned | 2024-06-27T17:29:14Z | |
dc.date.available | 2024-06-27T17:29:14Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/154735 | |
dc.description.abstract | Tato práce zkoumá aplikace virtuální reality v průmyslu a vzdělávání, přičemž se zaměřuje na výhody a využití této technologie v těchto oblastech. Práce se zabývá představením konceptu virtuální reality a technologií spojených s její implementací. Následně je proveden přehled současných trendů v průmyslovém a vzdělávacím sektoru, které zahrnují použití VR pro simulace, školení, modelování a interaktivní vzdělávání.
Další část práce analyzuje konkrétní aplikace virtuální reality v průmyslu
a vzdělávání. Jsou zde popsány příklady projektů, které úspěšně využívají VR pro zlepšení efektivity, bezpečnosti a vzdělávacích procesů.
Tato práce poskytuje ucelený pohled na aktuální stav a perspektivy využití virtuální reality v průmyslových a vzdělávacích aplikacích, a slouží jako zdroj informací pro zainteresované subjekty v těchto odvětvích. | cs |
dc.description.abstract | This thesis explores the applications of virtual reality in industry and education, focusing on the benefits and utilization of this technology in these fields. It introduces the concept of virtual reality and the technologies associated with its implementation. Subsequently, an overview of current trends in the industrial and educational sectors is provided, including the use of VR for simulations, training, modeling, and interactive learning.
Another part of the thesis analyzes specific applications of virtual reality in industry and education. Examples of projects that successfully utilize VR to improve efficiency, safety, and educational processes are described.
This thesis provides a comprehensive view of the current state and prospects of virtual reality utilization in industrial and educational applications, serving as a source of information for stakeholders in these industries. | en |
dc.format.extent | 2098236 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | vzdělávání, průmysl, virtuální realita | cs |
dc.subject | Education, industry, virtual reality | en |
dc.title | Využití virtuální reality v průmyslu a vzdělávání | cs |
dc.title.alternative | The Use of Virtual Reality in Industry and Education | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Holuša, Věroslav | |
dc.date.accepted | 2024-05-27 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakulta | cs |
dc.description.department | 545 - Katedra ekonomiky a systémů řízení | cs |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika surovin | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2735 | |
dc.identifier.thesis | HOL0520_HGF_B0724A290003_2024 | |
dc.rights.access | openAccess | |