dc.contributor.advisor | Nowaková, Jana | |
dc.contributor.author | Bujnošková, Valentýna | |
dc.date.accessioned | 2024-10-08T08:41:15Z | |
dc.date.available | 2024-10-08T08:41:15Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/155105 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zaměřuje na vývoj interaktivního herního prostředí vhodného pro předškolní děti, které poskytuje zážitek z trénování jemné motoriky. Práce zkoumá postupy vývoje mobilních aplikací pro děti, včetně analýzy mobilních zařízení a operačních systémů. Dále se zabývá technologiemi pro multiplatformní vývoj a specifickými přístupy k tvorbě her pro mladé uživatele. Další část práce se zaměřuje na využití strojového učení ke generování obrazových dat a multimediálních prvků vhodných pro hry. Zahrnuje tedy i popis základních konceptů strojového učení a technologií pro generování obrazových dat. Hlavním cílem je vytvořit aplikaci, která děti nejen baví, ale také rozvíjí jejich kognitivní schopnosti a kreativitu. Součástí práce je také popis procesu generování tras a tvorby herních úrovní, včetně implementace samotného herního enginu. Práce zkoumá metody testování a zajištění kvality kódu v kontextu vývoje her pro děti. | cs |
dc.description.abstract | This thesis focuses on the development of an interactive play environment suitable for preschool children that provides a fine motor training experience. The thesis explores the practices of developing mobile applications for children, including an analysis of mobile devices and operating systems. It also explores technologies for multiplatform development and specific approaches to creating games for young users. Another part of the thesis focuses on the use of machine learning to generate image data and multimedia features suitable for games. Thus, it includes a description of basic machine learning concepts and technologies for generating image data. The main goal is to create an application that not only entertains children but also develops their cognitive skills and creativity. The work also includes a description of the process of generating routes and creating game levels, including the implementation of the game engine itself. The thesis explores methods of testing and code quality assurance in the context of game development for children. | en |
dc.format.extent | 28799483 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Stable Diffusion | cs |
dc.subject | Strojové učení | cs |
dc.subject | Generování obsahu | cs |
dc.subject | Hra pro děti | cs |
dc.subject | Generování tras | cs |
dc.subject | Testování software | cs |
dc.subject | Multiplatformní vývoj | cs |
dc.subject | Mobilní aplikace | cs |
dc.subject | Stable Diffusion | en |
dc.subject | Machine Learning | en |
dc.subject | Content Generation | en |
dc.subject | Child's Play | en |
dc.subject | Route Generation | en |
dc.subject | Software Testing | en |
dc.subject | Multiplatform Development | en |
dc.subject | Mobile application | en |
dc.title | Tvorba hry pro hledání správné cesty pro předškolní děti | cs |
dc.title.alternative | Creation of a Pathfinding Game for Preschoolers | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Štolfa, Svatopluk | |
dc.date.accepted | 2024-06-04 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Informatika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | |
dc.identifier.thesis | BUJ0034_FEI_N0613A140034_2024 | |
dc.rights.access | openAccess | |