Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNowaková, Jana
dc.contributor.authorBujnošková, Valentýna
dc.date.accessioned2024-10-08T08:41:15Z
dc.date.available2024-10-08T08:41:15Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/155105
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na vývoj interaktivního herního prostředí vhodného pro předškolní děti, které poskytuje zážitek z trénování jemné motoriky. Práce zkoumá postupy vývoje mobilních aplikací pro děti, včetně analýzy mobilních zařízení a operačních systémů. Dále se zabývá technologiemi pro multiplatformní vývoj a specifickými přístupy k tvorbě her pro mladé uživatele. Další část práce se zaměřuje na využití strojového učení ke generování obrazových dat a multimediálních prvků vhodných pro hry. Zahrnuje tedy i popis základních konceptů strojového učení a technologií pro generování obrazových dat. Hlavním cílem je vytvořit aplikaci, která děti nejen baví, ale také rozvíjí jejich kognitivní schopnosti a kreativitu. Součástí práce je také popis procesu generování tras a tvorby herních úrovní, včetně implementace samotného herního enginu. Práce zkoumá metody testování a zajištění kvality kódu v kontextu vývoje her pro děti.cs
dc.description.abstractThis thesis focuses on the development of an interactive play environment suitable for preschool children that provides a fine motor training experience. The thesis explores the practices of developing mobile applications for children, including an analysis of mobile devices and operating systems. It also explores technologies for multiplatform development and specific approaches to creating games for young users. Another part of the thesis focuses on the use of machine learning to generate image data and multimedia features suitable for games. Thus, it includes a description of basic machine learning concepts and technologies for generating image data. The main goal is to create an application that not only entertains children but also develops their cognitive skills and creativity. The work also includes a description of the process of generating routes and creating game levels, including the implementation of the game engine itself. The thesis explores methods of testing and code quality assurance in the context of game development for children.en
dc.format.extent28799483 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectStable Diffusioncs
dc.subjectStrojové učenícs
dc.subjectGenerování obsahucs
dc.subjectHra pro dětics
dc.subjectGenerování trascs
dc.subjectTestování softwarecs
dc.subjectMultiplatformní vývojcs
dc.subjectMobilní aplikacecs
dc.subjectStable Diffusionen
dc.subjectMachine Learningen
dc.subjectContent Generationen
dc.subjectChild's Playen
dc.subjectRoute Generationen
dc.subjectSoftware Testingen
dc.subjectMultiplatform Developmenten
dc.subjectMobile applicationen
dc.titleTvorba hry pro hledání správné cesty pro předškolní dětics
dc.title.alternativeCreation of a Pathfinding Game for Preschoolersen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠtolfa, Svatopluk
dc.date.accepted2024-06-04
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatikycs
dc.thesis.degree-programInformatikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724
dc.identifier.thesisBUJ0034_FEI_N0613A140034_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam