Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPlatoš, Jan
dc.contributor.authorFiury, Adam
dc.date.accessioned2024-10-08T08:41:16Z
dc.date.available2024-10-08T08:41:16Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/155109
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na vývoj a implementaci herní aplikace Bomberman s integrací umělé inteligence. Hra bude programovaná v jazyce Python s využitím knihovny Pygame. Umělá inteligence bude navržena k efektivnímu porážení virtuálních protivníků a optimalizaci hratelnosti. V první části práce je prozkoumáno, jakým způsobem lze umělou inteligenci rozdělit a jaké využití nachází v dnešních moderních hrách. Práce dále zkoumá různé metody strojového učení a algoritmy pro výběr nejvhodnější metody učení, což je kritické pro konkurenceschopnost AI v herním prostředí hry Bomberman.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the development and implementation of the Bomberman game application with artificial intelligence integration. The game will be programmed in Python using the Pygame library. The artificial intelligence will be designed to efficiently defeat virtual opponents and optimize gameplay. The first part of the thesis explores how artificial intelligence can be distributed and what applications it finds in today's modern games. The thesis then explores different machine learning methods and algorithms for selecting the most appropriate learning method, which is critical for AI to be competitive in the Bomberman game environment.en
dc.format.extent3745187 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectBombermancs
dc.subjectSARSAcs
dc.subjectumělá inteligencecs
dc.subjectPythoncs
dc.subjectPygamecs
dc.subjectBombermanen
dc.subjectSARSAen
dc.subjectartificial intelligenceen
dc.subjectPythonen
dc.subjectPygameen
dc.titleHra Bomberman s prvky umělé inteligencecs
dc.title.alternativeA Bomberman Game with Artificial Intelligenceen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSvoboda, Radek
dc.date.accepted2024-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatikycs
dc.thesis.degree-programInformatikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2724
dc.identifier.thesisFIU0013_FEI_B0613A140014_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam