dc.contributor.advisor | Dráždilová, Pavla | |
dc.contributor.author | Makara, Nico | |
dc.date.accessioned | 2024-10-08T08:41:17Z | |
dc.date.available | 2024-10-08T08:41:17Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/155112 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce popisuje průběh absolvování odborné praxe ve společnosti RenderWaves s.r.o.,
která se zaměřuje na vývoj technologií v oblasti 3D grafiky a virtuální reality. Obsah této práce
se týká zejména projektů, které jsou spjaty s těmito technologiemi. První část zpracovávaných úloh
se věnuje rozšíření již existující aplikace „LAB of VIRTUAL REALITY“ (LVR) [1] o nástroj, jenž
poskytuje uživateli možnost, využít asistovanou dekompozici 3D modelu. Druhá část úloh se věnuje
vyhotovení aplikace, jejíž snahou je podpořit využívání virtuální reality ve vzdělávání a umožnit
uživatelům zobrazit obsah z LMS Moodle ve virtuální scéně. | cs |
dc.description.abstract | The bachelor’s thesis describes the process of completing professional practice at RenderWaves
s.r.o., which focuses on the development of technologies in the field of 3D graphics and virtual real-
ity. The content of this work is mainly about projects that are connected with these technologies.
The first part of the processed tasks is devoted to the extension of the already existing application
called „LAB of VIRTUAL REALITY“ (LVR) [1] with a tool that provides the user with the oppor-
tunity to use the assisted decomposition of the 3D model. The second part of the tasks is devoted
to the creation of an application whose aim is to support the use of virtual reality in education
and will allow users to display content from LMS Moodle in a virtual scene. | en |
dc.format.extent | 9480334 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | odborná praxe, Quine Script, LMS, Moodle, virtuální realita, herní engine, Quine, C++ | cs |
dc.subject | professional practice, Quine Script, LMS, Moodle, virtual reality, game engine, Quine, C++ | en |
dc.title | Absolvování individuální odborné praxe | cs |
dc.title.alternative | Individual Professional Practice in the Company | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.date.accepted | 2024-08-06 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | cs |
dc.contributor.consultant | Vaňka, Ondřej | |
dc.thesis.degree-program | Informatika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | |
dc.identifier.thesis | MAK0062_FEI_B0613A140014_2024 | |
dc.rights.access | openAccess | |