Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDráždilová, Pavla
dc.contributor.authorMakara, Nico
dc.date.accessioned2024-10-08T08:41:17Z
dc.date.available2024-10-08T08:41:17Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/155112
dc.description.abstractBakalářská práce popisuje průběh absolvování odborné praxe ve společnosti RenderWaves s.r.o., která se zaměřuje na vývoj technologií v oblasti 3D grafiky a virtuální reality. Obsah této práce se týká zejména projektů, které jsou spjaty s těmito technologiemi. První část zpracovávaných úloh se věnuje rozšíření již existující aplikace „LAB of VIRTUAL REALITY“ (LVR) [1] o nástroj, jenž poskytuje uživateli možnost, využít asistovanou dekompozici 3D modelu. Druhá část úloh se věnuje vyhotovení aplikace, jejíž snahou je podpořit využívání virtuální reality ve vzdělávání a umožnit uživatelům zobrazit obsah z LMS Moodle ve virtuální scéně.cs
dc.description.abstractThe bachelor’s thesis describes the process of completing professional practice at RenderWaves s.r.o., which focuses on the development of technologies in the field of 3D graphics and virtual real- ity. The content of this work is mainly about projects that are connected with these technologies. The first part of the processed tasks is devoted to the extension of the already existing application called „LAB of VIRTUAL REALITY“ (LVR) [1] with a tool that provides the user with the oppor- tunity to use the assisted decomposition of the 3D model. The second part of the tasks is devoted to the creation of an application whose aim is to support the use of virtual reality in education and will allow users to display content from LMS Moodle in a virtual scene.en
dc.format.extent9480334 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectodborná praxe, Quine Script, LMS, Moodle, virtuální realita, herní engine, Quine, C++cs
dc.subjectprofessional practice, Quine Script, LMS, Moodle, virtual reality, game engine, Quine, C++en
dc.titleAbsolvování individuální odborné praxecs
dc.title.alternativeIndividual Professional Practice in the Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.date.accepted2024-08-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatikycs
dc.contributor.consultantVaňka, Ondřej
dc.thesis.degree-programInformatikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724
dc.identifier.thesisMAK0062_FEI_B0613A140014_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam