Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorCihlářová, Denisa
dc.contributor.authorVodová, Daniela
dc.date.accessioned2025-01-21T12:40:31Z
dc.date.available2025-01-21T12:40:31Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/155582
dc.description.abstractTato diplomová práce se zaměřuje na návrh přestavby autobusového nádraží v Rožnově pod Radhoštěm, která je koncipována v kontextu současně už dokončené rekonstrukce místní železniční stanice. Práce představuje komplexní dopravně-inženýrskou analýzu, v níž jsou zohledněny faktory jako zařazení dopravního terminálu do odpovídající kategorie, detailní přehled autobusových linek, jejich frekvence a počet cestujících využívajících tento přestupní uzel. Cílem návrhu je nejen optimalizace počtu nástupních hran, ale také modernizace vybavení terminálu tak, aby odpovídalo nejnovějším technickým požadavkům. Kromě toho se práce věnuje integraci terminálu s okolní infrastrukturou, parkovacími plochami pro individuální automobilovou dopravu a návazností na železniční síť. Výsledný návrh je prezentován v podobě technické studie, doplněné o grafické materiály podle pokynů vedoucího práce a v souladu s platnými akademickými normami pro zpracování diplomových prací.cs
dc.description.abstractThis thesis focuses on a redesign of the bus station terminal located in Rožnov pod Radhoštěm. The bus terminal is conceived within the scope of currently completed reconstruction of the local railway station. The work includes a comprehensive transportation-engineering analysis, which considers factors such as categorization of the transport terminal, detailed overview of the bus routes, their frequencies, and the number of passengers using the transfer hub. The goal of the redesign is to not only optimize the number of boarding edges but to also modernize the terminal's outfit to meet the latest technical and aesthetic requirements (standards?). Additionally, the thesis addresses integration of the terminal with the surrounding infrastructure, parking areas for passenger vehicles, and connectivity to the railway network. The final design is in the form of a technical study and accompanied by additional graphic materials. The presentation is completed in accordance with all current academic standards for preparation of a master thesis.en
dc.format.extent18244052 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAutobusové nádražícs
dc.subjectpřestupní terminálcs
dc.subjectveřejná dopravacs
dc.subjectnástupní hranacs
dc.subjectbezbariérový přístupcs
dc.subjectBus stationen
dc.subjecttransport terminal, public transporten
dc.subjectdeparture edgeen
dc.subjectbarier-free accessen
dc.titlePřestupní terminál Rožnov pod Radhoštěmcs
dc.title.alternativeTransfer Terminal in Rožnov pod Radhoštěmen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠobr, Michal
dc.date.accepted2025-01-07
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.department227 - Katedra dopravního stavitelstvícs
dc.thesis.degree-programStavební inženýrství - Dopravní stavbycs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2712
dc.identifier.thesisVOD0046_FAST_N0732A260011_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam