dc.contributor.advisor | Bitala, Petr | |
dc.contributor.author | Dlouhá, Magdalena | |
dc.date.accessioned | 2025-06-23T11:48:10Z | |
dc.date.available | 2025-06-23T11:48:10Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/156513 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce představuje alternativní studii hodnocení využití zvolených technických prostředků bezpečnostních služeb při výukovém procesu. Z důvodu relevance diskutovaných dat a informací je naplnění cíle práce orientováno na oblast terciálního vzdělávání. Práce je ideově rozdělena na část teoretickou, která přináší základní vymezení řešené problematiky, poznatky ze statistik a popis stávajících možností využití technických prostředků při výukovém procesu. Další uceleně komponovanou část představuje část experimentální. Obsah experimentální části zahrnuje popis návrhu experimentu, způsob jeho realizace a jeho vyhodnocení. Motivací provedeného experimentu bylo získat informace, které by umožnily zhodnotit možnosti zneužití technických prostředků při alternativním podvodném jednání v rámci studia matematiky na vysoké škole. Závěrečné části práce jsou poté věnované diskuzi výsledků a formulaci poznatků. | cs |
dc.description.abstract | This bachelor thesis presents an alternative study evaluating the use of selected technical means of security services in the learning process. Due to the relevance of the data and information discussed, the objective of the thesis is focused on the tertiary education sector. The thesis is conceptually divided into a theoretical part, which provides a basic definition of the researched issue, presents statistical findings, and describes current possibilities for using technical means in the teaching process. The second part of the thesis is the experimental section, which includes a description of the experiment design, its implementation, and subsequent evaluation. The experiment was motivated by the aim to gather information that would make it possible to assess the potential misuse of technical devices for alternative cheating methods in the context of studying mathematics at university level. The final sections of the thesis are devoted to the discussion of the results and the formulation of conclusions. | en |
dc.format.extent | 1385209 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | technické prostředky bezpečnostních služeb, podvodné jednání, technologie, experiment, univerzita | cs |
dc.subject | technical means of security services, cheating, technology, experiment, university | en |
dc.title | Využití zvolených technických prostředků bezpečnostních služeb ve výukovém procesu. | cs |
dc.title.alternative | The use of the selected technical means of security services in the learning process. | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Zdražilová, Jiřina | |
dc.date.accepted | 2025-05-28 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta bezpečnostního inženýrství | cs |
dc.description.department | 060 - Katedra bezpečnostních služeb | cs |
dc.thesis.degree-program | Technická bezpečnost osob a majetku | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2720 | |
dc.identifier.thesis | DLO0023_FBI_B1032A020007_2025 | |
dc.rights.access | openAccess | |