dc.contributor.advisor | Lichorobiec, Stanislav | |
dc.contributor.author | Štefková, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2025-06-23T11:48:30Z | |
dc.date.available | 2025-06-23T11:48:30Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/156615 | |
dc.description.abstract | Předložená bakalářská práce se zabývá problematikou vlivu videoher na chování jejich hráčů. Konkrétněji se zaměřuje na násilné videohry, které zobrazují zbraně a vyžadují aktivní zapojení hráče do střeleckých situací. Teoretická část práce nejprve poskytuje obecný úvod
o předmětu problematiky, včetně historického vývoje a současného postavení herního průmyslu. Následně se detailněji věnuje specificky střeleckým násilným videohrám, přibližuje jejich charakteristické prvky a zmiňuje některé z nejznámějších herních titulů této doby. V další části je podrobnější popis dominujících faktorů těchto her, které by mohly mít potenciální vliv na hráče. Součástí práce je také shrnutí nejvýznamnějších studií, které se touto problematikou zabývají. V praktické části práce je zpracováno a rozebráno provedené dotazníkového šetření spolu s jeho výstupy a návrhy. | cs |
dc.description.abstract | The presented bachelor thesis deals with the issue of the influence of video games
on the behaviour of their players. More specifically, it focuses on violent video games that depict guns and require active player involvement in shooting situations. The thesis first provides a general introduction to the subject matter, including the historical development
and current status of the game industry. It then looks in more detail at specifically shooting violent video games, outlining their distinctive elements and mentioning some of the most famous game titles of the time. The next section details the dominant factors of these games that could potentially influence players. The thesis also includes a summary and analysis
of the most important studies dealing with this issue. In the practical part of the thesis,
the questionnaire survey cunducted is elaborated and discussed along with its outcomes
and suggestions. | en |
dc.format.extent | 1279820 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | střelecké násilné videohry | cs |
dc.subject | zbraně | cs |
dc.subject | agresivita | cs |
dc.subject | násilí | cs |
dc.subject | violent shooter video games | en |
dc.subject | guns | en |
dc.subject | aggressiveness | en |
dc.subject | violent | en |
dc.title | Posouzení vlivu násilných střeleckých videoher na zvýšení agresivního chování jejich hráčů | cs |
dc.title.alternative | Assessing the effect of violent shooter video games on the increase in aggressive behavior of their players | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Kadlubcová, Miriam | |
dc.date.accepted | 2025-05-27 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta bezpečnostního inženýrství | cs |
dc.description.department | 060 - Katedra bezpečnostních služeb | cs |
dc.thesis.degree-program | Technická bezpečnost osob a majetku | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2720 | |
dc.identifier.thesis | STE0558_FBI_B1032A020007_2025 | |
dc.rights.access | openAccess | |