Show simple item record

dc.contributor.advisorPlachý, Martin
dc.contributor.authorSochor, David
dc.date.accessioned2025-06-23T11:48:50Z
dc.date.available2025-06-23T11:48:50Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/156725
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce se zabývá využitím strategického marketingu v kontextu zbrojního průmyslu v souvislosti s bezpečnostními požadavky. Obsahuje problematiku strategického marketingu a jeho vztah ke strategickému řízení organizace. Dále se zaměřuje na bezpečnostně-technické požadavky, kdy je kladen zvláštní důraz na klíčové mezinárodní i národní standardizační dokumenty a legislativní rámce ovlivňující tuto oblast. V závěru jsou uvedeny SWOT analýzy klíčových tržních segmentů zbrojního průmyslu, jako jsou bojová vozidla pěchoty a bezpilotní letouny. Výsledky poskytují přehled o vlivu strategického marketingu v sektorech podléhající přísným regulacím a technologickým normám.cs
dc.description.abstractThe presented bachelor thesis deals with the use of strategic marketing in the context of the arms industry in relation to security requirements. It covers the issues of strategic marketing and its relationship to the strategic management of the organisation. It also focuses on security technical requirements, with particular emphasis on key international and national standardisation documents and legislative frameworks affecting this area. It concludes with SWOT analyses of key market segments of the arms industry, such as infantry fighting vehicles and unmanned aerial vehicles. The results provide an overview of the impact of strategic marketing in sectors subject to strict regulations and technological standards.en
dc.format.extent1320290 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectstrategický marketingcs
dc.subjectzbrojní průmyslcs
dc.subjectbezpečnostně-technické požadavkycs
dc.subjectregulacecs
dc.subjectstandardizační dokumentycs
dc.subjectSTANAGcs
dc.subjectMIL-STDcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectstrategic marketingen
dc.subjectarms industryen
dc.subjectsecurity-technical requirementsen
dc.subjectregulationsen
dc.subjectstandardization documentsen
dc.subjectSTANAGen
dc.subjectMIL-STDen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.titleVyužití strategického marketingu v oblasti zbrojního průmyslu v souvislosti s bezpečnostními požadavkycs
dc.title.alternativeThe use of strategic marketing in the area of ​​the arms industry in connection with security requirementsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŠtrbavý, Miroslav
dc.date.accepted2025-05-28
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta bezpečnostního inženýrstvícs
dc.description.department060 - Katedra bezpečnostních služebcs
dc.thesis.degree-programTechnická bezpečnost osob a majetkucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2720
dc.identifier.thesisSOC0079_FBI_B1032A020007_2025
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record