dc.contributor.advisor | Němec, Martin | |
dc.contributor.author | Donocik, Adam | |
dc.date.accessioned | 2025-06-23T11:50:14Z | |
dc.date.available | 2025-06-23T11:50:14Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/157037 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá využitím rozšířené reality v prostředí Unreal Engine 5. Cílem je prozkoumat možnosti tohoto enginu v oblasti sledování objektů, zarovnávání reálného a virtuálního prostoru, zpracování uživatelských vstupů a realistického vykreslování. Práce zahrnuje návrh a realizaci demonstrační aplikace, která prezentuje implementaci vybraných technologií v praxi. Součástí je rovněž zhodnocení vývojového postupu a praktických aspektů použití rozšířené reality v tomto vývojovém prostředí. | cs |
dc.description.abstract | This thesis explores the use of augmented reality in Unreal Engine 5. The aim is to explore the capabilities of this engine in the areas of object tracking, real and virtual space alignment, user input processing and realistic rendering. The work includes the design and implementation of a demonstration application that presents the implementation of the selected technologies in practice. It also includes an evaluation of the development process and practical aspects of using augmented reality in this development environment | en |
dc.format.extent | 17874263 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Rozšířená realita | cs |
dc.subject | Unreal Engine 5 | cs |
dc.subject | Sledování objektů | cs |
dc.subject | Zarovnávání | cs |
dc.subject | Sledování rukou | cs |
dc.subject | Snímání pohybu celého těla | cs |
dc.subject | Vizualizace | cs |
dc.subject | Vývoj aplikací | cs |
dc.subject | Augmented reality | en |
dc.subject | Unreal Engine 5 | en |
dc.subject | Object tracking | en |
dc.subject | Alignment | en |
dc.subject | Hand tracking | en |
dc.subject | Full body motion capture | en |
dc.subject | Visualization | en |
dc.subject | App development | en |
dc.title | Možnosti rozšířené reality v prostředí Unreal Engine 5 | cs |
dc.title.alternative | Augmented Reality Capabilities in Unreal Engine 5 | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Krumnikl, Michal | |
dc.date.accepted | 2025-06-05 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Informatika | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | |
dc.identifier.thesis | DON0032_FEI_N0613A140034_2025 | |
dc.rights.access | openAccess | |