Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNěmec, Martin
dc.contributor.authorDonocik, Adam
dc.date.accessioned2025-06-23T11:50:14Z
dc.date.available2025-06-23T11:50:14Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/157037
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá využitím rozšířené reality v prostředí Unreal Engine 5. Cílem je prozkoumat možnosti tohoto enginu v oblasti sledování objektů, zarovnávání reálného a virtuálního prostoru, zpracování uživatelských vstupů a realistického vykreslování. Práce zahrnuje návrh a realizaci demonstrační aplikace, která prezentuje implementaci vybraných technologií v praxi. Součástí je rovněž zhodnocení vývojového postupu a praktických aspektů použití rozšířené reality v tomto vývojovém prostředí.cs
dc.description.abstractThis thesis explores the use of augmented reality in Unreal Engine 5. The aim is to explore the capabilities of this engine in the areas of object tracking, real and virtual space alignment, user input processing and realistic rendering. The work includes the design and implementation of a demonstration application that presents the implementation of the selected technologies in practice. It also includes an evaluation of the development process and practical aspects of using augmented reality in this development environmenten
dc.format.extent17874263 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectRozšířená realitacs
dc.subjectUnreal Engine 5cs
dc.subjectSledování objektůcs
dc.subjectZarovnávánícs
dc.subjectSledování rukoucs
dc.subjectSnímání pohybu celého tělacs
dc.subjectVizualizacecs
dc.subjectVývoj aplikacícs
dc.subjectAugmented realityen
dc.subjectUnreal Engine 5en
dc.subjectObject trackingen
dc.subjectAlignmenten
dc.subjectHand trackingen
dc.subjectFull body motion captureen
dc.subjectVisualizationen
dc.subjectApp developmenten
dc.titleMožnosti rozšířené reality v prostředí Unreal Engine 5cs
dc.title.alternativeAugmented Reality Capabilities in Unreal Engine 5en
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKrumnikl, Michal
dc.date.accepted2025-06-05
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatikycs
dc.thesis.degree-programInformatikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2724
dc.identifier.thesisDON0032_FEI_N0613A140034_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam