Show simple item record

dc.contributor.advisorNěmec, Martin
dc.contributor.authorKleveta, Kryštof
dc.date.accessioned2025-06-23T11:50:18Z
dc.date.available2025-06-23T11:50:18Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/157053
dc.description.abstractS neustálým rozvojem technologií se posouvají dostupné možnosti vývoje aplikací a herní enginy jako Unreal Engine 5 nejsou výjimkou. Cílem práce je nabídnout pohled na aktuální stav a problematiku implementace v prostředí Unreal Engine 5 pro vybraná témata. V rámci práce byl zmíněn jak historický vývoj, tak i dnešní podoba a využití inventářových, dialogových a stavěcích systémů a možnost využití ve virtuální realitě. Na ukázkových příkladech uvedených témat byl popsán jak jejich návrh, tak implementace a dále byly zmíněny problémy spojené s tímto procesem a jejich možná řešení, která byla srovnána z hlediska jejich výhod a nevýhod.cs
dc.description.abstractWith the ongoing advancement of technologies, new opportunities for application development are emerging, and game engines like Unreal Engine 5 are no exception. The aim of this work is to provide an overview of the current state and issues related to implementation within the Unreal Engine 5 environment for selected topics. The work covers both the historical development and the current form and use of inventory, dialogue, and building systems, as well as their potential use in virtual reality. The design and implementation of these systems are demonstrated through practical examples of the discussed topics. Furthermore, the work discusses problems associated with this process and possible solutions, which are compared in terms of their advantages and disadvantages.en
dc.format.extent18058415 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectuživatelská rozhranícs
dc.subjectstavěcí systémycs
dc.subjectinventářové systémycs
dc.subjectdialogové systémycs
dc.subjectvirtuální realitacs
dc.subjectUnreal Enginecs
dc.subjectuser interfacesen
dc.subjectbuilding systemsen
dc.subjectinventory systemsen
dc.subjectdialogue systemsen
dc.subjectvirtual realityen
dc.subjectUnreal Engineen
dc.titlePraktické možnosti uživatelských rozhraní a stavěcích systémů v Unreal Enginucs
dc.title.alternativePractical Possibilities of User Interfaces and Construction Systems in Unreal Engineen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKrumnikl, Michal
dc.date.accepted2025-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatikycs
dc.thesis.degree-programInformatikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724
dc.identifier.thesisKLE0197_FEI_B0613A140014_2025
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record