dc.contributor.advisor | Němec, Martin | |
dc.contributor.author | Kleveta, Kryštof | |
dc.date.accessioned | 2025-06-23T11:50:18Z | |
dc.date.available | 2025-06-23T11:50:18Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/157053 | |
dc.description.abstract | S neustálým rozvojem technologií se posouvají dostupné možnosti vývoje aplikací a herní enginy jako Unreal Engine 5 nejsou výjimkou. Cílem práce je nabídnout pohled na aktuální stav a problematiku implementace v prostředí Unreal Engine 5 pro vybraná témata.
V rámci práce byl zmíněn jak historický vývoj, tak i dnešní podoba a využití inventářových, dialogových a stavěcích systémů a možnost využití ve virtuální realitě. Na ukázkových příkladech uvedených témat byl popsán jak jejich návrh, tak implementace a dále byly zmíněny problémy spojené s tímto procesem a jejich možná řešení, která byla srovnána z hlediska jejich výhod a nevýhod. | cs |
dc.description.abstract | With the ongoing advancement of technologies, new opportunities for application development are emerging, and game engines like Unreal Engine 5 are no exception. The aim of this work is to provide an overview of the current state and issues related to implementation within the Unreal Engine 5 environment for selected topics.
The work covers both the historical development and the current form and use of inventory, dialogue, and building systems, as well as their potential use in virtual reality. The design and implementation of these systems are demonstrated through practical examples of the discussed topics. Furthermore, the work discusses problems associated with this process and possible solutions, which are compared in terms of their advantages and disadvantages. | en |
dc.format.extent | 18058415 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | uživatelská rozhraní | cs |
dc.subject | stavěcí systémy | cs |
dc.subject | inventářové systémy | cs |
dc.subject | dialogové systémy | cs |
dc.subject | virtuální realita | cs |
dc.subject | Unreal Engine | cs |
dc.subject | user interfaces | en |
dc.subject | building systems | en |
dc.subject | inventory systems | en |
dc.subject | dialogue systems | en |
dc.subject | virtual reality | en |
dc.subject | Unreal Engine | en |
dc.title | Praktické možnosti uživatelských rozhraní a stavěcích systémů v Unreal Enginu | cs |
dc.title.alternative | Practical Possibilities of User Interfaces and Construction Systems in Unreal Engine | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Krumnikl, Michal | |
dc.date.accepted | 2025-06-03 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Informatika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | |
dc.identifier.thesis | KLE0197_FEI_B0613A140014_2025 | |
dc.rights.access | openAccess | |