Show simple item record

dc.contributor.advisorNěmec, Martin
dc.contributor.authorRubeš, Vojtěch
dc.date.accessioned2025-06-23T11:50:39Z
dc.date.available2025-06-23T11:50:39Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/157130
dc.description.abstractCílem této práce je prozkoumat možnosti procedurálního generování obsahu v prostředí Unreal Engine 5 a ukázat, jak lze kombinací vestavěných nástrojů, C++ API a vizuálního skriptování vytvářet vlastní systémy. Práce se zaměřuje zejména na generování terénu, rozmisťování objektů a tvorbu 3D modelů. Přestože Unreal Engine 5 nabízí rozsáhlou podporu pro procedurální techniky, některé specifické požadavky vyžadují implementaci vlastních řešení, což je také jedním z hlavních témat této práce. Výsledkem práce jsou doporučení pro vývojáře, kteří chtějí integrovat procedurální generování do svých projektů, a přehled výzev a možností, které tento přístup nabízí.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to explore the possibilities of procedural content generation within Unreal Engine 5 and to demonstrate how built-in tools, the C++ API, and visual scripting can be combined to create custom systems. The thesis focuses particularly on terrain generation, object placement, and 3D model creation. Although Unreal Engine 5 provides extensive support for procedural tech- niques, some specific requirements still necessitate the implementation of custom solutions, which is also one of the main topics of this thesis. The outcome includes recommendations for develop- ers who wish to integrate procedural generation into their projects, along with an overview of the challenges and opportunities associated with this approach.en
dc.format.extent15210207 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectProcedurální generovánícs
dc.subjectUnreal Enginecs
dc.subjectŠumové funkcecs
dc.subjectNekonečný teréncs
dc.subjectPCG Frameworkcs
dc.subjectWave Function Collapsecs
dc.subjectProcedural Generationen
dc.subjectUnreal Engineen
dc.subjectNoise functionsen
dc.subjectInfinite terrainen
dc.subjectPCG Frameworken
dc.subjectWave Function Collapseen
dc.titleMožnosti procedurálního generování v prostředí Unreal Engine 5cs
dc.title.alternativePossibilities for Procedural Generation in Unreal Engine 5en
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeFabián, Tomáš
dc.date.accepted2025-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatikycs
dc.thesis.degree-programInformatikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2724
dc.identifier.thesisRUB0031_FEI_B0613A140014_2025
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record