Show simple item record

dc.contributor.advisorŠvecová, Eva
dc.contributor.authorIllík, Jan
dc.date.accessioned2025-06-23T11:50:47Z
dc.date.available2025-06-23T11:50:47Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/157162
dc.description.abstractCílem této diplomové práce bylo provést marketingovou analýzu společnosti Sievert CZ k.s. na základě dostupných údajů a nástrojů sloužících k hodnocení vnitřního i vnějšího prostředí společnosti. Výsledkem zpracovaných analýz je soubor doporučení, jehož cílem je posílit marketingové aktivity společnosti, zvýšit efektivitu komunikace se zákazníky a podpořit budování značky v konkurenčním prostředí stavebního průmyslu. Struktura práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část se věnuje vymezení základních marketingových pojmů a popisu použitých analytických nástrojů, jako je SWOT analýza, PEST analýza či Porterův model pěti sil. Praktická část se následně zaměřuje na aplikaci těchto nástrojů na konkrétní podnikatelský subjekt.cs
dc.description.abstractThe goal of this thesis was to conduct a marketing analysis of the company Sievert CZ k.s. based on available data and analytical tools designed to evaluate both the internal and external business environment. The result of the analyses is a set of recommendations aimed at strengthening the company's marketing activities, improving the effectiveness of customer communication, and supporting brand development in the highly competitive construction industry. The structure of the thesis is divided into two main parts. The theoretical part defines the fundamental marketing concepts and describes the analytical tools used, such as SWOT analysis, PEST analysis, and Porter's Five Forces model. The practical part then focuses on the application of these tools to the selected business entity.en
dc.format.extent995449 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectmarketingová analýzacs
dc.subjectstavební směsics
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectmarketing analysisen
dc.subjectbuilding mixturesen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.titleMarketingová analýza společnosti Sievert CZ k.s.cs
dc.title.alternativeMarketing Analysis of Sievert CZ k.s.en
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeValenta, Ivo
dc.date.accepted2025-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta materiálově-technologickács
dc.description.department654 - Katedra řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-programManagement kvality a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736
dc.identifier.thesisILL0022_FMT_N0413A270002_S02_2025
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record