dc.contributor.advisor | Bašistová, Martina | |
dc.contributor.author | Šírek, Jan | |
dc.date.accessioned | 2025-06-23T11:51:02Z | |
dc.date.available | 2025-06-23T11:51:02Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/157262 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zaměřuje na výrobu repliky fiktivní zbraně z videohry. Cílem je vytvořit odlitek s drobnými detaily za pomocí pískové formy.
Teoretická část obsahuje stručnou historii her pro více hráčů, a principy při tvorbě fiktivních zbraní. Také zahrnuje technologii 3D tisku důležitou pro převedení virtuálních objektů na skutečné a materiály ze kterých je replika vyrobena. Praktická část se zabývá převedením virtuálního modelu na plastový a následné převedení do kovu ve formě odlitku. | cs |
dc.description.abstract | This bachelor thesis focuses on the production of replica of a fictional weapon from a video game. The goal is to create a casting with fine details using a sand mold.
The theoretical part contains a brief history of multiplayer games and principles in the creation of fictional weapons. It also includes 3D printing technology important for converting virtual objects into real ones and the materials from which the replica is made. The practical part deals with the conversion of the virtual model into plastic one then following converting into metal in the form of a casting. | en |
dc.format.extent | 3897103 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | videohry | cs |
dc.subject | zbraně | cs |
dc.subject | 3D tisk | cs |
dc.subject | slitiny na bázi mědi | cs |
dc.subject | pískové formy | cs |
dc.subject | odlitek | cs |
dc.subject | gravitační lití | cs |
dc.subject | slévárenství | cs |
dc.subject | video games | en |
dc.subject | weapons | en |
dc.subject | 3D printing | en |
dc.subject | copper-based alloys | en |
dc.subject | sand molds | en |
dc.subject | cast | en |
dc.subject | gravity casting | en |
dc.subject | foundry engineering | en |
dc.title | Design videoherních zbraní | cs |
dc.title.alternative | Design of Videogame Weapons | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Radkovský, Filip | |
dc.date.accepted | 2025-06-04 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta materiálově-technologická | cs |
dc.description.department | 652 - Katedra metalurgických technologií | cs |
dc.thesis.degree-program | Umělecké slévárenství | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2736 | |
dc.identifier.thesis | SIR0072_FMT_B0214A270001_2025 | |
dc.rights.access | openAccess | |