Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKovář, Ladislav
dc.contributor.authorBartoň, Erik
dc.date.accessioned2025-06-23T11:51:54Z
dc.date.available2025-06-23T11:51:54Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/157468
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá návrhem mechanické a palivové části testovacího standu pro měření a kontrolu vysokotlakých naftových vstřikovačů systému Common-Rail ve společnosti Dieselservis Hale s.r.o. V úvodu jsou vymezeny základní cíle, požadavky na pracoviště s ohledem na zadané parametry a koncepčně jsou navrženy varianty řešení základních konstrukčních uzlů. Následně probíhá detailní návrh vysokotlakého vedení paliva, do kterého spadá zásobník paliva – rail, palivové vedení, vysokotlaké vstřikovací čerpadlo a jeho pohon a všechny snímače ve vysokotlakém systému. Dále je navržen univerzální upínací mechanismus naftových vstřikovačů, umožňující upínání rozměrově a konstrukčně rozdílných vstřikovačů různých výrobců (Bosch, VDO, Continental, Denso, …). Na závěr jsou navržené konstrukční uzly zařazeny do prostoru rámu testovacího standu. Výsledný konstrukční uzel, včetně výrobních výkresů se nachází v příloze této diplomové práce.cs
dc.description.abstractMaster thesis deals with the design of mechanical and fuel parts of the test stand for testing and measuring high-pressure Common-Rail diesel injectors in Dieselservis HALE s.r.o. company. The introduction outlines main goals and requirements for the workstation with respect to specified parameters, and conceptual design options for basic structural nodes are proposed. Subsequently, a detailed high-pressure fuel system is designed, which includes a fuel rail, fuel lines, a high-pressure injection pump with its drive and high-pressure system sensors. Furthermore, a universal clamping mechanism for diesel injectors is designed, allowing clamping of dimensionally and structurally different injectors of various manufacturers (Bosch, VDO, Continental, Denso, ...). Finally, design nodes are positioned in the test stand frame. Resulting design node, including production drawings, is documented in the enclosure of the master thesis.en
dc.format.extent9613913 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectcommon-railcs
dc.subjectvstřikovací tryskacs
dc.subjectvstřikovací čerpadlocs
dc.subjectměřící stolicecs
dc.subjecttestovací standcs
dc.subjectcommon-railen
dc.subjectinjectoren
dc.subjectinjection pumpen
dc.subjecttest benchen
dc.subjecttest standen
dc.titleZkušební stand pro testování vstřikovačů naftycs
dc.title.alternativeTest Stand for Diesel Injectors Testingen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMarek, Petr
dc.date.accepted2025-06-02
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department340 - Katedra konstruovánícs
dc.thesis.degree-programKonstrukční inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchKonstrukce výrobních strojů a zařízenícs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2723
dc.identifier.thesisBAR0665_FS_N0715A270037_S02_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam