Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMěsíček, Jakub
dc.contributor.authorMusálek, Patrik
dc.date.accessioned2025-06-23T11:52:23Z
dc.date.available2025-06-23T11:52:23Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/157635
dc.description.abstractMUSÁLEK, Patrik. Optimalizace sacího a výfukového potrubí motorové hlavy pomocí reverzního inženýrství. Ostrava, 2025, Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava, Fakulta strojní, Katedra obrábění, montáže a strojírenské metrologie. 346 s., vedoucí práce: Ing. Jakub Měsíček Ph.D. Bakalářská práce se zabývá metodikou tvorby 3D modelů sacích a výfukových kanálků motorové hlavy spalovacího motoru za pomocí aplikací metod reverzního inženýrství. Pomocí kombinace skenů bude dosaženo celkového skenu zahrnujícího plochy, které by nešly bez spojení jednotlivých skenů nasnímat. Tento kompletní sken bude opraven, vyčištěn od snímaného šumu a následně bude vytvořeno síťové těleso za pomocí využití programu VXelements. Z tohoto tělesa bude za použití programu Soliworks vytvořeno objemové těleso, které bude výstupem této práce.cs
dc.description.abstractMUSÁLEK, Patrik. Optimisation of the engine head intake and exhaust manifolds by reverse engineering. Ostrava, 2025, Bache-lor’s Thesis. Ostrava: VSB – Technical university of Ostrava, Faculty of Mechanical Engineering, Department of Machining, Assembly and Engineering Metrology. 346 p., Thesis supervisor: titul. Ing. Jakub Měsíček Ph.D. The bachelor thesis deals with the methodology of creating a 3D model of the intake and exhaust ducts of an internal combustion engine head using reverse engineering methods. By using a combination of scans, an overall scan will be achieved that includes areas that could not be scanned without combining the individual scans. This complete scan will be corrected, cleaned of scan noise and then a mesh will be created using the VXelements software. From this solid, a volume solid will be created using Soliworks, which will be the output of this work.en
dc.format.extent4131076 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subject3D skencs
dc.subjectreverzní inženýrstvícs
dc.subjectsací potrubícs
dc.subjectvýfukové potrubícs
dc.subjectspalovací motorcs
dc.subject3D scanen
dc.subjectreverse engineeringen
dc.subjectintake manifolden
dc.subjectexhaust manifolden
dc.subjectinternal combustion engineen
dc.titleOptimalizace sacího a výfukového potrubí motorové hlavy pomocí reverzního inženýrstvícs
dc.title.alternativeOptimization of Intake and Exhaust Ports of an Engine Head Using Reverse Engineeringen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeJančar, Lukáš
dc.date.accepted2025-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department346 - Katedra obrábění, montáže a strojírenské metrologiecs
dc.thesis.degree-programStrojírenstvícs
dc.thesis.degree-branchAditivní technologiecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2723
dc.identifier.thesisMUS0039_FS_B0715A270011_S10_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam