Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorCíleček, Jakub
dc.contributor.authorLuu, Cong Thanh
dc.date.accessioned2025-06-23T11:52:31Z
dc.date.available2025-06-23T11:52:31Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/157692
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá simulací vybraných strategií nástupu cestujících na palubu letadla pomocí metody WILMA v programu Witness Horizont. Důvodem vytvoření simulačních nástupů je porovnání, jak jednotlivé časové zdržení prodlužují časovou náročnost. Tyto výsledky jsou porovnány se skutečným nástupem cestujících. Diplomová práce se skládá ze tří teoretických kapitol a dvou praktických. První kapitola obsahuje popis jednotlivých činnosti spojených s handlingem letadla na letišti. V druhé části se nachází popis jednotlivých nástupních strategií nástupu cestujících na palubu letadla společně se samotnou metodou WILMA. Poslední teoretická část popisuje základní simulační model. Ve čtvrté části je popsán rozšířený simulační model nástupu cestujících na palubu letadla. V poslední části jsou porovnány časové náročnosti jednotlivých metod a časovými zdržení se skutečným nástupem cestujících.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with the simulation of selected passenger boarding strategies using the WILMA method in the Witness Horizont program. The reason for creating the simulation boardings is to compare how individual time delays extend the passenger boarding time. These results are compared with actual passenger boardings. The diploma thesis consists of three theoretical parts and two practical parts. The first part contains a description of individual activities associated with aircraft handling at the airport. The second part contains a description of individual boarding strategies for passenger boarding together with the WILMA method itself. The last theoretical part describes the basic simulation model. The fourth part describes an extended simulation model for passenger boarding. The last part compares the time requirements of individual methods and time delays with actual passenger boarding.en
dc.format.extent3315970 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnástup cestujícíchcs
dc.subjectWILMAcs
dc.subjectWitnesscs
dc.subjectčasové zdrženícs
dc.subjectpassenger boardingen
dc.subjectWILMAen
dc.subjectWitnessen
dc.subjecttime delaysen
dc.titleSimulace vybraných strategií nástupu cestujících do dopravních letadelcs
dc.title.alternativeSimulation of Chosen Strategies of Aircraft Boarding Processen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeStryk, Rostislav
dc.date.accepted2025-06-04
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department342 - Institut dopravycs
dc.thesis.degree-programDopravní systémy a technikacs
dc.thesis.degree-branchDopravní systémycs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2723
dc.identifier.thesisLUU0007_FS_N1041A040002_S01_2025
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam